Zegar ścienny LED (świecący)

1. Data: 2007-10-17 15:59:54

Temat: Zegar ścienny LED (świecący)
Od: "Piotrek" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
szukam zegara LED z dużymi cyframi (kolor nieistotny) do powieszenia na
ścianie albo do postawienia na komodzie.
Dobrze byłoby jakby cyfry miały z 8 cm lub więcej wysokości.
Odnalazłem jedną ofertę na allegro ale nie do końca wzornictwo mi pasuje i
system ma 12-godzinny (wolałbym 24h).
Wyświetlacze na ścianę lub sufit oraz LCD nie wchodzą w grę.

Poszukuję sklepu lub sprzedawcy w Sieci (lepiej).

Piotrek

2. Data: 2007-10-18 15:30:21

Temat: Re: Zegar ścienny LED (świecący)
Od: Michal <m...@i...CIACH.pl> szukaj wiadomości tego autora

A coś takiego?

http://www.sencor.pl/spotrebni-elektronika/Audio/Rad
iobudik/SRC300SR.aspx

Pzdr,
MK

3. Data: 2007-10-18 20:54:03

Od: "Piotrek" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal" <m...@i...CIACH.pl> napisał w
wiadomości news:ff7ue1$q62$1@mx1.internetia.pl...
>A coś takiego?
>
> http://www.sencor.pl/spotrebni-elektronika/Audio/Rad
iobudik/SRC300SR.aspx

Cyfry nie wyglądają na duże :(
Najbardziej zależy mi na wielkości cyfr. Najlepsze byłyby takie jak są
czasem w autobusach komunikacji miejskiej

Piotrek

4. Data: 2007-10-18 21:52:32

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piotrek" <h...@p...onet.pl> writes:

> Dobrze byłoby jakby cyfry miały z 8 cm lub więcej wysokości.

> Poszukuję sklepu lub sprzedawcy w Sieci (lepiej).

Jeśli cię stać... 8-)

http://allegro.pl/item256681635_zegar_duzy_led_zegar
y_elektroniczne_tanio_fv.html

MJ

5. Data: 2007-10-18 22:09:15

Od: "Piotrek" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli cię stać... 8-)
>
> http://allegro.pl/item256681635_zegar_duzy_led_zegar
y_elektroniczne_tanio_fv.html

byłby super tylko przecinek w cenie nie w tym miejscu ;)

Piotrek

6. Data: 2007-10-19 10:50:52

Od: "Player" <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wyświetlacze na ścianę lub sufit oraz LCD nie wchodzą w grę.
>
> Poszukuję sklepu lub sprzedawcy w Sieci (lepiej).

zobacz sobie ile kosztuje jedna duza cyfra

http://www.allegro.pl/item256721673.html

pomnóż to x4 i daj jakiemus elektronikowi który z najtanszego zegarka
przerobi Ci na taki duzy

największe gotowe domowe to ja widziałem 4-5cm

a jak nie to
http://www.eltin.com.pl/galeria.php

7. Data: 2007-10-19 14:52:41

Od: mk <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na 5cm wysokości cyfry dostaniesz bez problemu na allegro za 50 zł
(radiobudzik)
Pdr. Mariusz

Piotrek pisze:
miały z 8 cm

witajcie
czy warto kupowac pile lancuchowa noname
Serwis pralki Brandt w Wawie? Wymiana modulu 800 pln :(
kafelki w trójmieście
kominek Blomus, a w zasadzie biokominek - czy warto