Żel chłodzący do stóp/nóg

1. Data: 2006-05-21 10:49:40

Temat: Żel chłodzący do stóp/nóg
Od: "Ania" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

potrzebuję żelu lub balsamu, którym możnaby posmarować stopy i łydki po dniu
pracy na stojąco. Może to być coś chłodzącego, ważne by przynosiło ukojenie
zmęczonym i 'cięzkim' nogom.
Do tego potrzeby jakiś krem czy żel przeciwobrzękom, przeciwżylakowy itp.
Może być 2w1 albo oddzielnie (tzn jeden przeciwżylakowy, drugi łagodzący,
kojący).
Acha, oba do użycia wieczorem, już po pracy (w czasie pracy nie mam jak się
tym paćkać).
Mam żel chłodzący Avonu ale oczywiście jest do bani więc szukam czegoś
innego.
Cena mogłaby nie być szalona - do 20zł :)

Dziękuwka! :)
Ania

--
"... przecież każdy chyba chce
aby trwało

2. Data: 2006-05-21 11:50:33

Temat: Re: Żel chłodzący do stóp/nóg
Od: "xxl" <x...@x...lp> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> innego.
> Cena mogłaby nie być szalona - do 20zł :)

moze wymoczenie stóp w jakimś ekstrakcie by bardziej pomogło ?
mi to pudło z avony tez mi nie pomaga

3. Data: 2006-05-21 12:25:31

Od: "Ania" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "xxl" <x...@x...lp> napisał w wiadomości

> moze wymoczenie stóp w jakimś ekstrakcie by bardziej pomogło ?
> mi to pudło z avony tez mi nie pomaga

To 'od święta' ;)
Czasami wracam z pracy o 23.15 - 24.00 i nie bardzo już mam silę i czas na
namaczanie :) Poza tym bardziej mi zależy na czymś do łydek niż stóp więc w
środku nocy raczej nie będę siedzieć z nogami w wannie ;)

Pozdr!
Ania

4. Data: 2006-05-21 12:37:09

Od: ".bk" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> innego.
> Cena mogłaby nie być szalona - do 20zł :)

Spróbuj Lotion1000 - lekarz mi to polecil, ale jeszcze nie kupilam :)

5. Data: 2006-05-21 16:35:17

Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 21 May 2006 14:25:31 +0200, Ania napisał(a):
Dnia Sun, 21 May 2006 14:25:31 +0200, Ania napisał(a):> Użytkownik "xxl"
<x...@x...lp> napisał w wiadomości

> [...]
> namaczanie :) Poza tym bardziej mi zależy na czymś do łydek niż stóp więc w
> środku nocy raczej nie będę siedzieć z nogami w wannie ;)

ponoc lotion jest do tego właśnie

gdy pracowałam jako kelnerka wracając z pracy masowałam nogi, łydki
właśnie. I zasypiałam z nogami w górze, naprwdę bardzo pomagało.
Spróbuj.

6. Data: 2006-05-21 19:03:22

Od: "Jago" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ania" <a...@b...wroc.pl> wrote in message
> Witam! potrzebuję żelu lub balsamu, którym możnaby posmarować stopy i
> łydki po dniu pracy na stojąco.

Lioton 1000 na mnie nie dziala, sprobuj zelu Esceven jest chyba tanszy i
IMHO skuteczniejszy.

7. Data: 2006-05-22 14:48:22

Od: "Edziabek" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

świetny ejst tez lawendowy zel Yves Rocher - mozna uzywac przez rajstopy...
chlodzi i odswieza

8. Data: 2006-05-22 15:17:22

Od: "Ewelina" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edziabek" <e...@t...pl> napisał w wiadomości

> świetny ejst tez lawendowy zel Yves Rocher - mozna uzywac przez
rajstopy...
> chlodzi i odswieza

Jak to przez rajstopy???
Ewelina

9. Data: 2006-05-22 15:47:38

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to niedziela, 21 maja 2006 12:49 użytkownik
Ania, sącząc kawkę, wyklepał:

> potrzebuję żelu lub balsamu, którym możnaby posmarować stopy i łydki po
> dniu pracy na stojąco. Może to być coś chłodzącego, ważne by przynosiło
> ukojenie zmęczonym i 'cięzkim' nogom.

Fajny jest żel do nóg kasztanowy Ziai. Przyjemnie chłodzi, nawilża, ładnie
pachnie, świetnie się wchłania, daje uczucie ukojenia, a kosztuje 3,70 zł
bodajże (tuba 150 ml czy jakoś tak). Nie ma działania antyżylakowego, ale
to chłodzenie jest fantastyczne :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

10. Data: 2006-05-22 21:36:32

Od: Aduś <4...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna napisał(a):

> Fajny jest żel do nóg kasztanowy Ziai. Przyjemnie chłodzi, nawilża, ładnie
> pachnie, świetnie się wchłania, daje uczucie ukojenia, a kosztuje 3,70 zł
> bodajże (tuba 150 ml czy jakoś tak).

Również oddaję swój głos na Ziaję :

Pozdrawiam
Aduś

staniki Grochowska - pytanie ?
Puszyste włosy; jak się pozbyć puszystych włosów?
definicja dlugosci spodnicy
garnier ultra lift - allegro, pytanie
Sucha skora