Zel do mycia twarzy - chwale

1. Data: 2003-05-15 07:18:21

Temat: Zel do mycia twarzy - chwale
Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupilam zel do mycia twarzy Oceanic AA Oligovital z wyciagiem z bialej
herbaty (mam juz tonik z tej serii). Super!! Paszcza gladka, ladnie sie
pieni, ladnie zmywa, nie wysusza, a poza tym, kiedy po pewnym czasie
spojrzalam w lustro, zdziwilam sie - juz dawno moja cera nie maiala takiego
zdrowego kolorytu. Jest calkiem wydajny. Szkoda tylko, ze jest go 125 ml a
nie np. 150 ml. A, no i pieknie pachnie. Sama przyjemnosc - w polaczeniu z
tonikiem jeszcze lepiej. Kurcze, naprawde jestem pod wrazeniem :D

Kruszyna
bardzo zadowolona z wczorajszych zakupow :)
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-05-15 07:35:03

Temat: Re: Zel do mycia twarzy - chwale
Od: "Adam" <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
Paszcza gladka, ladnie sie
> pieni, ladnie zmywa, nie wysusza, a poza tym, kiedy po pewnym czasie
> spojrzalam w lustro, zdziwilam sie -

Odwazna Kobitka! Rozumiem, ze na wszelki wypadek nie sledzisz w lustrze
biezacych zmian? Po pewnym czasie to juz musztarda po obiedzie, jesli sie
nie powiedzie?
Sielskie, bezstresowe zycie, psychodeliczne zabiegi... Popieram!

1. Data: 2003-05-15 09:10:28

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Adam napisał:
> [...]
> nie powiedzie?
> Sielskie, bezstresowe zycie, psychodeliczne zabiegi... Popieram!

Boshe czlowieku, moze Ty przesledzisz swoje poczynania na
tej grupie i wyciagniesz jakies wnioski. Polecam lekture
swoich postow bez emocji. Acha i nie mam zamiaru tworzyc z
Toba dlugasnego watku OT w zwiazku z tym mozesz nawet nie
odpisywac.

walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-05-15 09:11:19

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kruszynka napisał:
> [...]
> tonikiem jeszcze lepiej. Kurcze, naprawde jestem pod wrazeniem :D
>
> Kruszyna
> bardzo zadowolona z wczorajszych zakupow :)
Kruszyna RATUJ!
Gdzie Ty go kupilas, kolo mnie nigdzie nie ma poza jednym
sklepem gdzie ta butelczyna kosztuje 45 PLN - no ludzie
swieci a wiem ze jest genialny. Gdzie i za ile go kupilas? :)

walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-05-15 09:13:15

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "walkie!" <w...@w...net.pl> napisał w wiadomości
> Kruszyna RATUJ!
> Gdzie Ty go kupilas, kolo mnie nigdzie nie ma poza jednym
> sklepem gdzie ta butelczyna kosztuje 45 PLN - no ludzie
> swieci a wiem ze jest genialny. Gdzie i za ile go kupilas? :)

Yyyyyyyy! Ile kosztuje???? O matko i corko. Moj kosztowal 15 zl, kupilam w
Arenie (jak na razie tyko tam widzialam). A mowimy o tej samej serii? Bo moj
jest taki caly rozowy. Na pewno chodzi Ci o ten, a nie o AquaZen? Cena,
ktora podalas, mnie rzucila na kolana :)) W zyciu nie kupilam tak drogiego
zelu do mycia ;)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-05-15 09:20:43

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> PS. Ty musisz mieszkac gdzies kolo mnie wnioskuje po tym
> gdzie Ci ponczochy spadaja i po tym gdzie zakupy robisz ;)

hehehe ;)))
Ja mieszkam tuz kolo Areny wlasnie :)
Na wszelki wypadek na razie chodze w spodniach ;))

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-05-15 09:23:22

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> ktora podalas, mnie rzucila na kolana :)) W zyciu nie kupilam tak drogiego

Tak, tak wlasnie ten rozowiutki. W tej Arenie na Komandorskiej?
A tamta cena mnie tez powalila na kolana, a ten rozowy
kupowalam w Krakowie, za 12 zl chyba i pamietam wlasnie ze
fajne efekty dawal i do tego byl wydajny, ja na razie myje
facjate Jonhsonem ph5.5 ale on mi strasznie skore sciaga.

1. Data: 2003-05-15 09:24:21

Od: "Adam" <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> swoich postow bez emocji. Acha i nie mam zamiaru tworzyc z
> Toba dlugasnego watku OT w zwiazku z tym mozesz nawet nie

Probowalem wielokrotnie, ale sa tak zenujace, ze nie jestem w stanie przez
nie przebrnac...

1. Data: 2003-05-15 09:42:20

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> hehehe ;)))
> Ja mieszkam tuz kolo Areny wlasnie :)
> Na wszelki wypadek na razie chodze w spodniach ;))

No to nie daleko :-)
Ja mieszkalam kolo Poltegoru, teraz mieszkam kolo Carrefour
ale wracam za niedlugo pod Poltegor :-)
A w spodniach sie nie dziwie w to zimno :]
Gdzie to lato?!?!?!

walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-05-15 10:02:52

Od: "Moni" <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ja mieszkalam kolo Poltegoru, teraz mieszkam kolo Carrefour
> ale wracam za niedlugo pod Poltegor :-)
> A w spodniach sie nie dziwie w to zimno :]

Ja też jestem z tego regionu, mieszkam na Drukarskiej i często robię zakupy
w Arenie.
Może się gdzieś tam mijamy nieświadomie. :))

Moni

Lancome - adaptive
rozstępy
Krem z DHEA