Żel do mycia twarzy dla faceta

1. Data: 2004-04-27 16:27:47

Temat: Żel do mycia twarzy dla faceta
Od: w...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

witam
tym razem w imieniu mojego chłopaka, chodzi właśnie o żel do mycia twarzy, do
tej pory mój luby uzywał żelu Erisa seria poniżej 20, i był bardzo zadowolony,
zużył naprawdę sporo opakowań, cera wyraźnie mu sie poprawiła, mniej wyprysków
na czole, nosie, a skórę ma naprawdę dość tłustą. Ale podobno trzeba zmieniać
kosmetyki co jakis czas, od czasu do czasu zamienic te ulubione na cos innego,
naprawdę nie wiem co mu polecić, tym bardziej problem dla mnie obcy że mam
skóre suchą.
Czego uzywają Wasi faceci do mycia twarzy? napiszcie co sie sprawdza i jest
godne polecenia.
pozdrawiam i z góry dziękuje
Wiki

1. Data: 2004-04-27 16:41:40

Temat: Re: Żel do mycia twarzy dla faceta
Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:
> [...]
> nie wiem co mu polecić, tym bardziej problem dla mnie obcy że mam
> skóre suchą. Czego uzywają Wasi faceci do mycia twarzy? napiszcie co

Mój facet używał żelu do mycia twarzy Clarins. Był bardzo dobry i wydajny.
Jednak on ma cerę suchą, więc nie wiem, jak ten żel sprawdza się przy cerze
tłustej.

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw

1. Data: 2004-04-27 17:21:51

Od: "Rafał" <f...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja zgodnie z moim standard polecam żel do mycia twarzy:
SHISEIDO Men - Cleansing Foam/Mousse Nettoyante - Pianka oczyszczajaca
125ml - 95zł

Nawet wydajny jest i dobrze oczyszcza.Tylko ta cena... ale polecam :)

Pozdrawiam
Rafał

1. Data: 2004-04-27 17:59:32

Od: "Bluzgacz" <b...@p...zigzag.pl> szukaj wiadomości tego autora

<w...@o...pl> wrote in message

> Czego uzywają Wasi faceci do mycia twarzy? napiszcie co sie sprawdza i
jest

Zapytam mojego, ale teraz go nie ma w domu, bo dzis tanczy w klubie
--

Bluzgacz

GG: 5015
http://www.poznan4u.com.pl/pyrypy/images/pic69029.jp
eg

1. Data: 2004-04-27 19:46:56

Od: "Kasia A" <buniapl(nic)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> Czego uzywają Wasi faceci do mycia twarzy? napiszcie co sie sprawdza i
jest
> godne polecenia.
> pozdrawiam i z góry dziękuje
> Wiki
mojemy sprezentowalm kiedys Nivea dla mezczyzn i byl zadowolony z efektow
ale uwazal ze zel srednio wydajny (cena ok20zl)
terez kupilam mu cos innego Ziaja taka niebieska specjalnie do cery tlustej
(nie napisane czy do buzki damskiej czy meskiej;) ale ta podobno nie za
bardzo sie pieni (7,5zl)
trudno takiemu dogodzic ;)
--
( )''. .''( )
( (Y) )

1. Data: 2004-04-27 19:55:38

Od: walkie <walkie@no_spam_wroclaw.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik w...@o...pl napisał:
> [...]
> skóre suchą.
> Czego uzywają Wasi faceci do mycia twarzy? napiszcie co sie sprawdza i jest

Moj teraz uzywa razem ze mna serii L'Oreala - Pur Zone czy jakos tak,
niesttey nie siedze w domu wiec nie moge skoczyc do lazienki zobaczyc
jak to sie pisze. Jest tonik, krem i wlasnie zel do twarzy. Zel lekko
spina buzke, przyjemnie wrecz, krem ja swietnie nawilza.

--
* Justyna - walkie!
* http://walkie.cegla.art.pl & http://shanties.art.pl

1. Data: 2004-04-28 15:37:26

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

(...)

Avon, hm sam takiego czegos uzywam clear skin (z takiej seri). To chyba
tyle:) Cera tlusta(moja)

--
Pozdr. Hektor

1. Data: 2004-04-28 15:51:59

Od: "Kometa" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

w...@o...pl napisał(a):
> cera wyraźnie mu sie poprawiła, mniej wyprysków na czole, nosie, a skórę ma
> naprawdę dość tłustą.

A ja podepne sie pod pytanie ;-) A co dla faceta z cera mieszana i dosc
wrazliwa? Oczywiscie czolo i nos tlustawe, a policzki suche i wrazliwe.
Wypryskow raczej malo, zdarzaja sie naczynka. Co dla takiego "osobnika"? Pani
z apteki poleca zel do mycia z A-dermy czy cos takiego. Szczerze wolalabym
cos tanszego bo tamto kosztuje 36 zl. :-(

Kometa

1. Data: 2004-04-28 19:57:00

Od: "inka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
twarzy, do
> tej pory mój luby uzywał żelu Erisa seria poniżej 20, i był bardzo

Moze seria AA Young Oceanica? U mnie sie sprawdzila, moj chlopak uzywa
jej nadal. No i cena rozsadna (ok. 12zl)

Pozdrawiam,
Iwona

--
Oto ja (ach... wakacje...):
http://pyrypy.poznan4u.com.pl/pyrypy.php?state=showu

1. Data: 2004-04-29 06:05:14

Od: "Daria" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

moj narzeczony uzywa kupionej w 'The Body Shop' pianki z serii Tea Tree dla
cery z problemami. Pianka jest wydajna. Przyjemnie 'chlodzi i nawilza cere'.
Pachnie mieta i pieprzem (przynajmniej ja bym tak okreslila ten zapach ;)).
Szczegoly na stronie www.thebodyshop.com
Najblizszy Body Shop niestety mamy w Niemczech :(, ale może akurat ktorejs z
Was bedzie po drodze (Nurnberg,
Leipeig, Erfurt, Göttingen, Kassel).
pozdrawiam
darka