Żel (guma) do włosów i ich układanie

1. Data: 2006-05-19 18:03:15

Temat: Żel (guma) do włosów i ich układanie
Od: User <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
chciałbym sobie zrobić jakąś fajną fryzurkę, ale nie chcę wydawać na
stylistę, który i tak zrobi fryzurę tylko "na chwilę", a potem: martw
się sam. Chciałbym żebyście mi polecili jakiś dobry żel do włosów czy
gumę (nie wiem co lepsze) do krótkich włosów (około 4 - 6 cm).

Druga sprawa to że nie wiem w jaki sposób - po wybraniu odpowiedniej
fruzury - modelować włosy żeby wyglądały najefektowaniej. Może są w
sieci poradniki dla początkujących? (ja takich nie znalazłem) :-(

Pozdrawiam.

2. Data: 2006-05-19 20:49:03

Temat: Re: Żel (guma) do włosów i ich układanie
Od: g...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 19 May 2006 20:03:15 +0200, User napisał(a):
> Chciałbym żebyście mi polecili jakiś dobry żel do włosów czy
> gumę (nie wiem co lepsze) do krótkich włosów (około 4 - 6 cm).

polecam tenkrem: http://osemka.perfumeria.pl/x_C_I__P_7013542-7010001
.html
jest świetny do krótkich włosów

ewentualnie ktoś kiedyś polecał gumę joannam, podobno dobrze klei. nie wiem
czy dokładnie ta
http://www.joanna.pl/produkty/effect_net/guma_usztyw
niaj.asp najlepiej
niech ktoś potwierdzi
acha, nie kupuj żelu
http://www.hipernet24.pl/prodinfo.php?item_id=11272&
pkt_id=&pro_id=&char_id=
bo jest beznadziejny, cała seria zresztą jest do banii

> Druga sprawa to że nie wiem w jaki sposób - po wybraniu odpowiedniej
> fruzury - modelować włosy żeby wyglądały najefektowaniej. Może są w
> sieci poradniki dla początkujących? (ja takich nie znalazłem) :-(

ja mam fryzurkę też krótką, i pancurka.
Po umyciu włosów trochę je podsuszę, nakładam piankę (lubię taft looks, to
jest takie różowe opakowanie, z tej serii
http://www.hipernet24.pl/prodinfo.php?item_id=12505&
pkt_id=&pro_id=&char_id=
ewentualnie mi podchodzi też pomarańczowa), wtedy układam trochę na
szczotce (no ale ja baba jestem :-P) i dopiero później mierzwię
paluchami... kiedyś nakładałam ten krem loreala ale odkąd noszę małego
pancurka potrzebuję czegoś usztywniającego i przerzuciłam się na lakier do
włosów taft - ten granatowy, trzyma cholerstwo że nic mi nie zniszczy
fryzury ;)

3. Data: 2006-05-19 21:33:15

Od: User <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

g...@b...pl napisał(a):

> [...]
> pancurka potrzebuję czegoś usztywniającego i przerzuciłam się na lakier do
> włosów taft - ten granatowy, trzyma cholerstwo że nic mi nie zniszczy

Witam,
OK, dzięki. Czekam także na inne głosy, a w tak zwanym międzyczasie sam
poszukam opinii użytkowników o tych produktach.

W sumie to ja jeszcze nie wiem jaką bym chciał mieć fryzurkę. Muszę
sobie trochę poszperać w necie w nadziei że znajdę coś fajnego i
pasującego do mojej twarzy (długa, pociągła). A potem sobie jeszcze ułóż
włosy jak chcesz; wydaje mi się że to nie będzie takie proste,
tymbardziej że żelem Joanna, który mam w domu już jakiś czas, za cholerę
mi wyjść nic fajnego nie chce ;-)

Pozdrawiam.

4. Data: 2006-05-19 22:13:45

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

User wrote:
> [...]
> fruzury - modelować włosy żeby wyglądały najefektowaniej. Może są w
> sieci poradniki dla początkujących? (ja takich nie znalazłem) :-(

Od wtorku jestem posiadaczka bardzo krotkich wlosow. Bardzo sobie chwale
brylantyne Jonanny
http://www.joanna.pl/produkty/professional/brylantyn
a.asp

Zel z tej samej serii jest beznadziejny, wodnisty.

Jesli chodzi o gume to jak narazie jest najlepsza jest Osis
http://fryzjer.sunnet.pl/sklep/images/schwarzkopf_gu
m.jpg
Tyle ze jak sie nalozy za duzo gumy wlosy szybko wygladaja jak tluste.

Krotkie wlosy latwo modelowac za pomoca lakieru, spikasz calosc z daleka i
szybko formujesz fryzure palcami.

Zazula

Filoetowa farba godna polecenia ?
Brązowa farba godna polecenia ?
Katalog męskich fryzur poszukiwany!
Mikrodermabrazja Bielendy - wrażenia
przepis na maskę odchudzającą na uda/pupę/brzuch