Żel pod prysznic Sephory

1. Data: 2003-07-08 09:05:29

Temat: Żel pod prysznic Sephory
Od: Kruszynka \(Wrocław\) <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dostalam go razemz mydelkiem jako dodatek do prenumeraty Looka. Zapach
zielonej herbaty. BOSKI!!! Nie mialam pojecia, ze te zele tak ladnie pachna,
w ogole jakos nigdy nie zwrocilam na nie uwagi. Na razie sprawuje sie bardzo
dobrze, zobaczymy, co bedize dalej. Czy ktos moze powiedziec, ile w ogole
kosztuja te rzeczy, znaczy sie zel i mydelko, bo zapach tak piekny, ze
chcialoby sie pozostac przy tych kosmetykach dluzej, tylko nie wiem, czy nie
kaze mi to sie dostosowac do przyslowia "na starosc torba i kij" :) (rany,
ale dlugie to zdanie, juz koncze).

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-07-08 09:43:46

Temat: Re: Żel pod prysznic Sephory
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka (Wrocław)" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
nie
> kaze mi to sie dostosowac do przyslowia "na starosc torba i kij" :) (rany,

witam
zerknij na storne internetowa Sephory (nie ma polskiej)tam powinno wszystko
byc.
co prawda ceny w polsce zdarzaja się tańsze niz te podane na stronie.
pozdrawiam i życze przyjemnych kąpieli.
p.

1. Data: 2003-07-08 12:23:38

Od: "Skakanka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka (Wrocław)" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> Czy ktos moze powiedziec, ile w ogole
> kosztuja te rzeczy, znaczy sie zel i mydelko,

Zel chyba dwadziescia pare zl, tak pod 30.
Juz sto razy chialam kupic, ale nigdy nie moge sie zdecydowac ktory chce
zapach:)

Moze dzis wreszcie kupie?:) Bo mam swietny humor i musze to jakos uczcic

Kaska

1. Data: 2003-07-08 16:52:48

Od: mips <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Skakanka" <s...@w...pl> wrote:

> Moze dzis wreszcie kupie?:) Bo mam swietny humor i musze to jakos
> uczcic

Czyżby przełom w karierze zawodowej?:)))

--
pozdrowienia od mips

1. Data: 2003-07-08 16:54:57

Od: mips <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka \(Wrocław\) <l...@w...pl> wrote:

> Dostalam go razemz mydelkiem jako dodatek do prenumeraty Looka.
[ciach resztę]

Kruszynka, mam pytanko - ile czekałaś na te prezenty?
Aha, i jak szybko otrzymujesz nowy numer? Zastanawiam się na
prenumeratą:)

--
pozdrowienia od mips

1. Data: 2003-07-08 17:08:13

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 8 Jul 2003 14:23:38 +0200, Skakanka <s...@w...pl> wrote:
:
[...]

z tego co pamietam, raczej trzydziesci pare. te z serii brown/white sa
tansze.

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2003-07-09 07:10:34

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl

napisał w wiadomości
2...
> Kruszynka, mam pytanko - ile czekałaś na te prezenty?
> Aha, i jak szybko otrzymujesz nowy numer? Zastanawiam się na
> prenumeratą:)

Ile czekalam? Momencik... Zamowilam na poczatku maja prenumerate od numeru
czerwcowego. Bylo napisane, ze przeslanie prezentu moze zajac do dwoch
miesiecy. No i jakos nieco krocej im to zajelo, dostalam go w poniedzialek.
Nowy numer otrzymuje mniej wiecej w polowie miesiaca, czyli chyba nieco
pozniej niz pojawia sie w kioskach :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-07-09 07:13:42

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@k...net> napisał w wiadomości
> : Zel chyba dwadziescia pare zl, tak pod 30.
>
> z tego co pamietam, raczej trzydziesci pare. te z serii brown/white sa
> tansze.

O rany, to widze, ze pozostaje mi zadowolic sie szczegolnymi okazjami, bo
tak ciegiem (ciengiem) to nie na moja kieszen. Buu. Ale zapach jest
niesamowity. Moj TZ wzial sobie mydelko, a pozostalam przy zelu pod
prysznic. Moglby sie lepiej pienic. Znaczy sie zel a nie TZ :)
A co to za seria, o ktorej piszesz?

Kruszyna

--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-07-09 10:17:57

Od: mips <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka \(Wrocław\) <l...@w...pl> wrote:

> Nowy numer otrzymuje mniej wiecej w
> polowie miesiaca, czyli chyba nieco pozniej niz pojawia sie w
> kioskach :)

Aha, to jeszcze tak zapytam - jesteś zadowolona z prenumeraty?
Zdecydowałabyś się ponownie?

mips, w obliczu niemal męskiej decyzji;)

1. Data: 2003-07-09 10:47:07

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl

napisał w wiadomości
2...
> Aha, to jeszcze tak zapytam - jesteś zadowolona z prenumeraty?
> Zdecydowałabyś się ponownie?
>

> mips, w obliczu niemal męskiej decyzji;)

Kurcze, jakie trudne pytania ;)) Przygniata mnie ciezar odpowiedzialnosci :)
Jesli zdecydowalabym sie drugi raz, to z kilku powodow:
1) tresc mi odpowiada (a to kwestia gustu, jak wiadomo, moim zdaniem ciekawe
i konkretne rzeczy tam sie trafiaja)
2) cena jest stala (a z tego, co slyszalam, to te wszystkie dodatki,
torebki, cuda to dodatkowe grosze i pismo kosztuje wiecej, tak?)
3) no i prezent za roczna prenumerate
4) a poza tym pod nos przychodzi :)

Jesli chodzi o "plusy ujemne" to jednak przychodzi do mnie pozniej niz do
kiosku. No i wiadomo, przeczyta sie to w ciagu co najwyzej jednego dnia, a
potem mozna sobie obrazki ogladac :))
Jesli pokazaloby sie cos, co w moim odczuciu jest ciekawsze a traktuje
rowniez o szeroko rozumianej urodzie, to przerzucilabym sie na tamto. No i w
ogole sie zastanawiam, czy nastepnym razem nie zaprenumerowac czegos
zupelnie, zupelnie innego. Mam taki swoj jeden typ. Szczerze mowiac jeszcze
nie zdecydowalam :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "