Żelazko [nietypowe]

1. Data: 2007-10-17 08:44:07

Temat: Żelazko [nietypowe]
Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Zacznę standardowo. Żelazko padło i potrzebuję nowego. :)
Ponieważ żelazka używamy dość rzadko i krótko (średnio ze trzy razy w
miesiącu po 5-10min) to potrzebuję czegoś, co nie psuje się od stania. Coś
odpornego na stanie przez np. miesiąc z wodą w środku. Czy może w ogóle nie
patrzeć pod tym kątem?

*Habeck*
- Schutzbach

2. Data: 2007-10-17 09:22:05

Temat: Re: Żelazko [nietypowe]
Od: "misiczka" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> odpornego na stanie przez np. miesiąc z wodą w środku. Czy może w ogóle nie

Ja mam Philipsa, model Azur cośtam, stoi z wodą i nic mu nie jest.

--
Lesława Jaworowska
www.zdrowa-dusza.com

3. Data: 2007-10-17 09:30:13

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

misiczka pisze:

> Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
> wiadomości news:cnmwhsdz6xtf$.dlg@habeck.pl...
>
> Ja mam Philipsa, model Azur cośtam, stoi z wodą i nic mu nie jest.

Tez mam Philipsa, tez stoi z woda, teoretycznie ma jakis system
odkamieniania, ale jeszcze z niego nie korzystalam. Wlewam wode
przefiltrowana. Zadnych zmian w dzialaniu zelazka nie zauwazylam.

th

4. Data: 2007-10-17 09:30:33

Od: "Tadeusz Jerzy Korsak" <tkorsak@"REMOVE"ilot.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odpornego na stanie przez np. miesiąc z wodą w środku. Czy może w ogóle

Po użyciu wodę z żelazka się wylewa przez lejek do kanisterka z destylatem.
I żelazko o takich możliwościach należy zakupić!

Pozdrowienia!
Tadeusz

5. Data: 2007-10-17 09:41:02

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 17.10.2007, o godzinie 11.30.33, na pl.rec.dom, Tadeusz Jerzy Korsak
napisał(a):

> Po użyciu wodę z żelazka się wylewa przez lejek do kanisterka z destylatem.
> I żelazko o takich możliwościach należy zakupić!

Ale ja nie mam czasu ani ochoty niczego przelewać. Jak używam do
uprasowania jednej koszuli raz w miesiącu, to po prostu chcę wyciągnąć,
uprasować i tyle. No może czasem uprasuję jeszcze koszule żony...
Ja wiem, że to niby żaden problem coś tam przelać, ale nie po to kupuję
żelazko, żeby robić dodatkowe czynności poza niezbędnymi (nalanie wody,
włączenie do kontaktu).

*Habeck*
- Schutzbach

6. Data: 2007-10-17 09:50:10

Od: "misiczka" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tadeusz Jerzy Korsak" <tkorsak@"REMOVE"ilot.edu.pl> napisał w
wiadomości news:ff4knq$56u$1@pippin.nask.net.pl...

> Po użyciu wodę z żelazka się wylewa przez lejek do kanisterka z destylatem.
> I żelazko o takich możliwościach należy zakupić!

Żartujesz, prawda?

--
Lesława Jaworowska
www.zdrowa-dusza.com

7. Data: 2007-10-17 12:11:32

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"misiczka" <i...@g...com> wrote in message

> Ja mam Philipsa, model Azur cośtam, stoi z wodą i nic mu nie jest.

Ja dokładnie to samo. Dobrych parę lat już ma i nic mu nie dolega.
Anka

8. Data: 2007-10-17 12:13:11

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Tadeusz Jerzy Korsak" <tkorsak@"REMOVE"ilot.edu.pl> napisał w
> wiadomości news:ff4knq$56u$1@pippin.nask.net.pl...

> Żartujesz, prawda?

Raczej po prostu sam sobie nigdy nic nie prasuje:)
Anka

9. Data: 2007-10-17 12:20:03

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Oct 17, 11:41 am, Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>
wrote:

> Ale ja nie mam czasu ani ochoty niczego przelewać.

Dwa rozwiązania:
a. kup żelazko bez zbiornika na wodę (setki lat były takie w uzyciu i
było dobrze) lub nie wlewaj wody.
Fizyki Pan nie zmienisz. Woda paruje w każdej temperaturze. Jak woda
wyparuje to osad na ścinkach zostanie i wczesniej czy później
zaszkodzi (zwykle wcześniej).
b. nie przejmuj się, kupuj najtansze zakladajac ze sie wkrótce zepsuje
(na bazarach juz od 15pln), najlepiej na początek kupic dwa, aby
zawsze jedno nowe bylo w pogotowiu.

--
ZZ@private

10. Data: 2007-10-17 13:25:05

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

ZbyszekZ wrote:

> [...]
> b. nie przejmuj się, kupuj najtansze zakladajac ze sie wkrótce zepsuje
> (na bazarach juz od 15pln), najlepiej na początek kupic dwa, aby

Dołożę trzecie :) Kup porządne żelazko ze zbiornikiem, ale nie wlewaj
wody. Mam takie w wiejskim domu i nie psuje się, chociaż pół roku stoi
nieużywane (Philips). MSZ spryskanie tego co trzeba takim rozpylaczem
do kwiatów i tak jest wygodniejsze. A te tanie żelazka mają kiepskie
stopy, prasowanie wymaga niemalże sporej siły fizycznej.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

żaluzje drewniane
Pytanie o kolejnosc w remoncie
[Zelmer] Turboszczotka