Zelmer Fenomen - gdzie najtaniej

1. Data: 2005-05-13 11:00:38

Temat: Zelmer Fenomen - gdzie najtaniej
Od: "aniared/A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Zdecydowałam się na zakup robota Zelmer Fenomen. Orientujecie się może,
gdzie można go kupić w dobrej cenie?
--
Ania

2. Data: 2005-05-13 11:18:24

Temat: RE: Zelmer Fenomen - gdzie najtaniej
Od: j...@w...pl (Joanna Michalska) szukaj wiadomości tego autora

> Witam,
>
> Zdecydowałam się na zakup robota Zelmer Fenomen. Orientujecie
> [...]

Hejka
Właśnie jest w realu w promocji po 540 zł. Ja sobie takowy w lutowej promcji
zakupiłam i jestem bardzo ale to bardzo zadowolona.
Pozdrawiam ze smakiem Asia M. z Olsztyna

3. Data: 2005-05-13 11:21:15

Od: "aniared/A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Michalska napisał(a):

> Hejka
> Właśnie jest w realu w promocji po 540 zł. Ja sobie takowy w lutowej promcji
> zakupiłam i jestem bardzo ale to bardzo zadowolona.
> Pozdrawiam ze smakiem Asia M. z Olsztyna

Cena jest super :). Napisz proszę, do kiedy ta promocja, bo ja w tej
chwili czekam na pieniądze, a poza tym najbliższy real jest 50 km od
Torunia.
--
Ania

4. Data: 2005-05-13 11:31:10

Od: j...@w...pl (Joanna Michalska) szukaj wiadomości tego autora

> Cena jest super :). Napisz proszę, do kiedy ta promocja, bo ja w tej
> chwili czekam na pieniądze, a poza tym najbliższy real jest 50 km od
> [...]

Promocja zaczyna się dzisiaj i trwa do 12.05.2005
Pozdrawiam ze smakiem Asia M. z Olsztyna

5. Data: 2005-05-13 11:45:42

Od: "aniared/A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Michalska napisał(a):

> Promocja zaczyna się dzisiaj i trwa do 12.05.2005
> Pozdrawiam ze smakiem Asia M. z Olsztyna

12 maja to było wczoraj... W takim razie czy trwa do 12 czerwca?
--
Ania

6. Data: 2005-05-13 11:47:45

Od: j...@w...pl (Joanna Michalska) szukaj wiadomości tego autora

O sorry normalnie biję się w czoło ale to chyba przez ten 13 piątek. Dopiero
skumałam że 12 to był wczoraj . Przepraszam jeszcze raz za złą informację.
Pozdrawiam ze smakiem Asia M. z Olsztyna

7. Data: 2005-05-13 12:08:34

Od: "cherokee" <c...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aniared/A.L." <a...@n...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Zdecydowałam się na zakup robota Zelmer Fenomen. Orientujecie się może,
> gdzie można go kupić w dobrej cenie?

Tutaj na przykład:

http://www.dworek.jaroslaw.pl/

pozdr

cherokee

8. Data: 2005-05-16 06:38:38

Od: "aniared/A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

cherokee napisał(a):

> Tutaj na przykład:
>
> http://www.dworek.jaroslaw.pl/

Dzięki, cena nader zachęcająca :). Niestety musiałabym kupować
wysyłkowo. Znacie może tę firmę? Wiarygodna jest? Czy może lepiej
poprosić kogoś znajomego z Warszawy żeby kupił i wysłał?
--
Ania

9. Data: 2005-05-16 07:05:26

Od: "cherokee" <c...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki, cena nader zachęcająca :). Niestety musiałabym kupować
> wysyłkowo. Znacie może tę firmę? Wiarygodna jest? Czy może lepiej
> poprosić kogoś znajomego z Warszawy żeby kupił i wysłał?

No niestety nie wiem nic o firmie. Chodzi bardziej o to, abys poszukała w
hurtowaniach AGD, w których można kupić detalicznie i przede wszystkim dużo
taniej. Mój odkurzacz dwa lata temu w hurtowni kosztował 200 zł mniej, niż
teraz na stronie Zelmera, taka też jest cena w dworku jarosław.

pozdr

cherokee

10. Data: 2005-05-16 08:13:15

Od: " Zora" <z...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przy zakupie w wysyłce zalecała bym ostrożność. Z tego co widzę na stronie
zelmera oferuje on 3 warianty fenomena - w tym bez kubka miksującego i bez
mieszacza do ciast. Zaden z fenomenów nie powinien /wg producenta/posiadać w
komplecie obieraczki do ziemniaków, natomiast dworek w barwnym opisie wymienia
te funkcję oferowanego urządzenia, natomiast nie zauważyłam by choć zająknął
się o tym, że obieraczke trzeba kupić osobno. Choć oferuje najnajbogatszą
opcję : 880.0, na fotce jestzestaw podstawowy 880.2. sprawdź dokładnie nim
nabędziesz.

A tak na marginesie to chciałabym spytać, czy urządzenie to spełnia swoje
zadania ponieważ byłam kiedyś posiadaczką malaksera zelmera, który nie nadawał
sie do niczego, tarcze się odpinały przy pierwszym kontakcie z produktem :(,
ale to było dawno a mój uraz do tego typu urządzeń trwa.

Tort lub ala tort
sernik
Ciekawostka przyrodnicza
sucha pieczeń