Zelmer Solaris 5000 HT

1. Data: 2008-02-03 10:55:54

Temat: Zelmer Solaris 5000 HT
Od: "Mirek" <m...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,

jak można sprawdzić czy ten model jest robiony w polsce czy w chinach?

podobno te z chin są bardzo awaryjne :-(

pzdr

2. Data: 2008-02-03 11:22:03

Temat: Re: Zelmer Solaris 5000 HT
Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mirek" <m...@a...net.pl> napisał w wiadomości
> witam,
>
> jak można sprawdzić czy ten model jest robiony w polsce czy w chinach?
>
> podobno te z chin są bardzo awaryjne :-(

Z tego co mi wiadomo nie ma tak, że część danego modelu robi sie na miejscu
a jakąś partię sprzętu np. w PRC. Zelmer robi swoje produkty z oznaczeniem
powiedzmy 123.4 w Polsce a wszystko inne z oznaczeniem 123Z4 to produkcja a
Chin, gdzie to "Z" jest istotne.
Swoją drogą ciekawe czy pięciokrotna przebitka na cenie wyrobów
importowanych warta jest zejścia marki na psy?

P.

3. Data: 2008-02-03 12:56:11

Od: "Mirek" <m...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Swoją drogą ciekawe czy pięciokrotna przebitka na cenie wyrobów
> importowanych warta jest zejścia marki na psy?

A GDZIE TO OZNACZENIE MOŻNA SPRAWDZIĆ, CZY JEST WIDOCZNE NA ZEWNĄTRZ CZY
TRZEBA OTWIERAĆ ITP ?:-)

4. Data: 2008-02-03 15:27:42

Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na tabliczce znamionowej na produkcie, zawsze ;)

P.

Komandor, Senator, a może zupełnie coś innego
Re: BLOG ROKU GLOSUJ NA MNIE!
Spółdzielnia Mieszkaniowa a rozliczenie wody
Nikt nie chce w to wierzyć, tymczasem.........
Re: explatacja