[Zelmer] Turboszczotka

1. Data: 2007-10-16 20:44:40

Temat: [Zelmer] Turboszczotka
Od: "Wojt@s" <W...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
przymierzam się do kupna odkurzacza firmy Zelmer
linia Syrius.
Modele 1600 ST a 1600 SP, różnią się turboszczotką
możecie się wypowiedzieć na temat tej tzw turboszczotki ??
Potrzebuje normalnego odkurzacza do domu, mam dużą powierzchnie w płytkach
jak i dywany, mocno w domu się kurzy.
Który byście polecili mi model , z góry dziękuje za info.
Pozdrawiam
Wojt@s

2. Data: 2007-10-16 21:02:19

Temat: Re: [Zelmer] Turboszczotka
Od: "Marcin" <m...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja polecam odkurzacz centralny.

3. Data: 2007-10-16 21:08:45

Od: "strach" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wojt@s" <W...@o...pl> wrote in message
> [...]
> możecie się wypowiedzieć na temat tej tzw turboszczotki ??
> Potrzebuje normalnego odkurzacza do domu, mam dużą powierzchnie w płytkach

Ja mam elektroszczotkę Zelmera - coś innego niż turboszczotka, wymaga
oddzielnego zasilania z gniazda na odkurzaczu. Genialne do sprzątania
sierści. Nie mając sierściucha w domu raczej bym nie kupował, chyba że masz
"trudne" te dywany - ale zwykły kurz chyba lepiej sprzątać małym, lekkim,
odkurzaczem wygodnym do przenoszenia.
Zobacz też http://tiny.pl/1294

strach

4. Data: 2007-10-16 21:23:59

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojt@s <W...@o...pl> wrote:
> [...]
> linia Syrius.
> Modele 1600 ST a 1600 SP, różnią się turboszczotką
> możecie się wypowiedzieć na temat tej tzw turboszczotki ??

Turboszczotki nie używałem, ale z tego, co się dowiedziałem mając
zbliżony problem kilka miesięcy temu - turboszczotka jest taka
sobie, kupiłem model z elektroszczotką i ta spisuje się
rewelacyjnie. Po pierwszym jej użyciu na dywanie regularnie
przecież wcześniej odkurzanym normalną szczotką (i starym
odkurzaczem - tak dla porządku dodam), po każdym przejechaniu
elektroszczotki wyraźne jaśniejsze pasy zostawały.

> Który byście polecili mi model , z góry dziękuje za info.

Zelmer Jupiter, model z elektroszczotką

J.

5. Data: 2007-10-22 14:50:24

Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znajomy prowadzacy serwis sprzetu agd sugerowal zakup odkurzacza z
elektroszotka z uwagi na stala predkosc wirnika. Uzywam zelmer orion max o
mocy 1800 W (najmocniejszy silnik w tej serii) i zaobserwowalem ze szczotka
kreci sie w zaleznosci od podloza. Pawel

jaki materac?
Projekt mieszkania
Umywalka z dolomitu
Re: Jak nalepic plakat ?