Re: Zemsta MG?

Data: 2000-08-27 10:56:32
Temat: Re: Zemsta MG?
Od: Grzegorz Dziewulski <g...@p...onet.pl>

Dorrit napisała:
pod spodem te same
> pierdoliny "Psychobota" - Witamy Cię w grupie pl.sci.psychologia! itd. itd.
> ale jeszcze przed bredniami Psycholarobota to :

Jako że jestem autorem tekstu bota, to sformułowania takie jak "pierdoliny",
"brednie"
wkurwiły mnie, i to bardzo.
Ale póki co możesz jeszcze przekazac mi i grupie, która zaakceptowała ten tekst
jakies
merytoryczne uwagi.
Chyba że od razu życzysz sobie przejsc do kolejnej fazy "dyskusji" - dokopywania
sobie i
epitetów...

Greg