Zemsta na gipsowym krasnalu

11. Data: 2001-09-26 08:42:06

Temat: Re: Zemsta na gipsowym krasnalu
Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@p...gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9os2da$pf0$...@z...polsl.gliwice.pl...

> Kiedy nie znoszę krasnali! Nie ja go kupowałam i ustawiałam i naprawdę
> jestem uradowana, że wreszcie przestał mi się "narzucać" wzrokowo.

A moze on ma jakas wewnetrzna psychike i cierpi bardziej od Ciebie z powodu
utraty koloru, tak jak kiedys telewizory produkcji radzieckiej, ktorych bunt
byl wybuchowy ;-)

Pozdr
Grzegorz

12. Data: 2001-09-26 08:49:28

Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Too old... <j...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9os1dq$isf$...@n...tpi.pl...
> Jak rozkruszysz to powinien Ci dać podobny efekt do wapna - zwiększy
> zasadowośc .
O ile pamietam gips to kwasny weglan wapnia a wiec skutek bedzie odwrotny -
zakwaszenie gleby.
Pozdrawiam
Grzegorz

13. Data: 2001-09-26 09:24:49

Od: "Krasnal" <d...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ojejku....

co to się porobiło... biorę nogi za pas i zpieprzam do lasu.....

Krasnal

14. Data: 2001-09-26 09:31:40

Od: "Arjano" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> napisał w wiadomości
> No więc wreszcie farba wypełzła zupełnie i krasnal jest prawie niewidoczny
> .Kto nie wie, że ukrywa się między trzema posadzonymi w trójkąt tujami,
ten
> go nie zauważy. Ja niestety wiem i chciałabym go wyeliminować raz na
zawsze.
> Siekierka jest przygotowana, ale czy resztki gipsu mogę jakoś wykorzystać
> ogrodzie, czy muszę je wyrzucić do śmietnika?

Wg mnie to powinnaś po pierwsze wyciąć te tuje, które go zasłaniają, potem z
kilku podkładów kolejowych zbudować podwyższenie i tam umieścić krasnala.
Wczesniej powinnaś go solidnie wyszpachlować i pomalować farbami
fluorescencyjnymi w harcerskei lilijki. Aby się nie nudził dokup mu
towarzyszkę np. blond krasnalicę a wokół nich powbijaj plastkikowe grzybki.
Jak chcesz zaoszczędzić, to weź starą miednicę, pomaluj na czerwono i nanieś
pędzlem piękne białe aplikacje, któe mają robić za plamki na kapeluszu.
Bociana jakiegoś skombinuj z reklamy Atlasu i też go posatw nad brzegiem
stawku. Do stawku wrzuć trochę plastikowych żabek i ze dwie kaczuszki oraz
zamontuj taką fajną fontannę w formie przewróconej amfory. Całość powinnaś
podświetlić ładnie na błękitny kolor używając świetlówek wodoodpornych
owiniętych bibułą gufrowaną. Bardzo ciekawy efekt dają też wiatraczki
wykonane z butelek typu PET 1,5 litra, trzeba je tylko powbijać na stare
koło rowerowe. Aby twój ogródek była naprawdę piękny powinnaś starą pralkę
Frania (tą , która stoi w garażu) napełnić ziemią, wynieść przed dom i
posadzić w niej jakieś modne kwiatki np. pelargonie lub surfinie. Całość
powinien okrasić jeszce zbudowany z drewna wiatrak z obracjącycm się śmigłem
i buda dla psa w kształcie willi Atma Szymanowskiego.
:-)
pozdrawiam

Arjano

15. Data: 2001-09-26 09:56:17

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Pozdrawiam :-)))))))))
Janusz
Basiu, gratuluję pomysłu na figlarny wštek :-))))))))

16. Data: 2001-09-26 09:59:05

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik Too old... <j...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:9os1dq$isf$...@n...tpi.pl...
> O ile pamietam gips to kwasny weglan wapnia a wiec skutek bedzie
odwrotny -

Hmm.Używam od dawna sody (kwaśny węglan sodu) do podnoszenia pH w swoich
zbiornikach - działa .

--

pozdrawiam ja i moje muszlowce
j...@p...pl http://republika.pl/jkch1

17. Data: 2001-09-26 10:02:32

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Wilk napisał(a) w wiadomości:
<3...@m...agh.edu.pl>...

>Ładniejsze s? krasnale ze ?wiec?c? latarni? w ręce.
>A jakie to praktyczne- załatwia problem oswietlenia
>ogrodka ;-)

Na samą myśl dostaję trzęsionki. Gdzie ta waleriana?

Brr....brr.....

18. Data: 2001-09-26 10:06:21

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Arjano napisał(a) w wiadomości: <9os7b9$4oq$1@news.tpi.pl>...

>Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> napisał w wiadomo?ci
niewidoczny

Bardzo ciekawy efekt daj? też wiatraczki
>wykonane z butelek typu PET 1,5 litra, trzeba je tylko powbijać na stare
>koło rowerowe. Aby twój ogródek była naprawdę piękny powinna? star? pralkę
>Frania (t? , która stoi w garażu) ....

Znów mi się przypomniała fotografia sprzed lat chyba z "Kwietnika". Sedes z
górnopłukiem, rura między tym jak zwykle. Całość stoi w ogrodzie, w misce
ustępowej rosną pelargonie. Szał.
Pomalowany, świecący, warczący krasnal, Frania, rower , PET-yi tp. - i
mogłabym opłaty za zwiedzanie pobierać, szczególnie dla osób o słabych
nerwach byłaby to chyba niezła terapia wstrząsowa:). Psychoterapia a la
krasnal.

Pozdrawiam, Basia.

19. Data: 2001-09-26 11:36:19

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Wilk" <w...@m...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

> Ładniejsze są krasnale ze świecącą latarnią w ręce.
> A jakie to praktyczne- załatwia problem oswietlenia
> ogrodka ;-)

Podobno teraz w Niemczech (to nie żart) są modne krasnale "prukające"
.Stawia się
takiego blisko wejścia do domu i jak gosć dzwoni to krasnal się "odzywa" .
Jest podobno świetna zabawa ,jak się patrzy na zawstydzonego gościa.

20. Data: 2001-09-26 11:47:20

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Too old... napisał(a) w wiadomości: <9osemp$2r5$5@news.tpi.pl>...

>Podobno teraz w Niemczech (to nie żart) s? modne krasnale "prukaj?ce"
>.Stawia się
>takiego blisko wej?cia do domu i jak gosć dzwoni to krasnal się "odzywa" .
>Jest podobno ?wietna zabawa ,jak się patrzy na zawstydzonego go?cia.

To ten sedes (z pelargoniami) też mam przed drzwiami postawić? Krasnal
prukający obok z czerwoną latarenką - skojarzenia niewątpliwe. :-))))

Coraz bardziej oszołomiona Basia.

Rozmnazanie Bacopa - bardzo proszę o informacje!
żywopłot
budka na działce
Krasnokwiat
kalifornijka żółknie