Zerżnąłem Isabellę

11. Data: 2001-10-29 22:23:43

Temat: Re: Zerżnąłem Isabellę
Od: Michal Misiurewicz <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:

> A fe! Michale!
> My tu z Basiš o subtelnościach winoroślowych, a Ty jakies cielesności wprowadzasz
> :-))))))

Rzecz jasna chodzilo mi o to, ze jak winorosl raz pedy
puscila, to juz bedzie puszczac i puszczac ... :-)
A o cialach to przeciez cala mechanika traktuje, no i
astronomia (O obrotach cial niebieskich). Nie moja wina,
co czytajacy maja na mysli :-)

Pozdrowienia,
Michal

12. Data: 2001-10-30 10:39:21

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie badz taki swietoszek. A tytul kto wymyslil?
Nie czepiaj się człowieka, przcież napisał, że cyt. "Przyjemnie mi nie
było. :-( "
;-)
Pozdrawiam, Jerzy

13. Data: 2001-10-30 10:59:36

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Paplinski napisał(a):

> Nie badz taki swietoszek. A tytul kto wymyslil?

Ja! Tytuł ma krotko informować o treści i temu posłużył. Informacja była dokładna!
Cóż to ma wspólnego ze świętoszkowatościš, ktore to słowo w zestawieniu z ogrodami w
ogóle jest moim zdaniem nie na miejscu.
Czy nie czułeś Andrzeju w tekście mojego bólu po stracie historycznej rosliny, ktora
była pierwsza??? Być może za mało ekspresyjnie go wyraziłem.
Tylko chyba Jerzy mnie zrozumiał i wyraził współczucie.
Reszta sobie jakieś żarciki nieprzystojne urzšdza....
Zerżnšć musiałem... A przecież mi żal...
Pozdrawiam :-)
Janusz

14. Data: 2001-10-30 17:44:58

Od: Andrzej Paplinski <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobra. To moje

Janusz Czapski wrote:

> Czy nie czułeś Andrzeju w tekście mojego bólu po stracie historycznej rosliny,
ktora
> była pierwsza???

Powiem krotko nie po przeczytaniu tematu i chyba nie po przeczytaniu postu

> Być może za mało ekspresyjnie go wyraziłem.

Raczej zbyt ekspresyjnie!

> Tylko chyba Jerzy mnie zrozumiał i wyraził współczucie.

Jestem pewien, ze on mial te same skojarzenia tylko nie zdazyl byc pierwszym do
zarcikow.

> Reszta sobie jakieś żarciki nieprzystojne urzšdza....
> Zerżnšć musiałem... A przecież mi żal...

Ze po Moskwie nie suna juz sanie, i nie ma juz san i nie bedzie juz nigdy a zal.
(cytat
z glowy czyli z niczego)

Pozdrawiam
Andrzej

15. Data: 2001-10-30 19:04:50

Od: Bożena K. <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A o cialach to przeciez cala mechanika traktuje, no i
> astronomia (O obrotach cial niebieskich). Nie moja wina,

Witam!
Już od dłuższego czasu przyglądam się wielu dyskusjom a ta dyskusja
wprowadziła mnie w szampański humor. Gratulacje ! Z pewnoscią wszyscy mamy
podobne skojarzenia.Nic w tym zdrożnego a śmiech to zdrowie.

--
Boni K.

16. Data: 2001-10-30 19:27:45

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

[mailto:o...@n...pl]On Behalf Of Bożena K.

> [...]
wprowadziła mnie w szampański humor. Gratulacje ! Z pewnoscią wszyscy mamy
podobne skojarzenia.Nic w tym zdrożnego a śmiech to zdrowie.

Podobne skojarzenia 8:)3)=. :-)))

Bozenka :-X
Pozdrawiam.
Boguslaw Radzimierski.

17. Data: 2001-10-30 22:32:55

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Andrzej Paplinski" <a...@p...onet.pl> wrote in message
> Ze po Moskwie nie suna juz sanie, i nie ma juz san i nie bedzie juz nigdy a zal.
(cytat
> z glowy czyli z niczego)

Jakto z niczego? To przeciez Okudzawa:
"a wsio-taki zal', czto w Moskwie bol'sze netu izwozczikow ...".
Ale to chyba juz nie na temat.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

18. Data: 2001-10-31 06:41:33

Od: Andrzej Paplinski <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie daje po prostu glowy za wiernosc cytatu.
Pozdrowienia
Andrzej

19. Data: 2001-10-31 22:38:47

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bozenka :-X
> Pozdrawiam.
> Boguslaw Radzimierski.
Nie wiem jak inni ale ja widzę to co widzę pod swoim adresem.
;-)))
pozdr. Jerzy

20. Data: 2001-11-03 09:58:04

Od: "janek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@l...pl> wrote in message
> Najstarszy krzew winorośli jaki mam (o kiepskich owocach), odmiany
> Isabella, rozpanoszył mi się za bardzo i trzeba go było pohamować!
> Wziąłem piłę i zerżnąłem. Przyjemnie mi nie było. :-(
> Korzenie zostały w ziemi, i z 10 cm pnia.
> Ciekawe czy się odrodzi????
Nic się nie martw. Jak Iza na wiosnę się obudzi to i pień podrośnie.
A to co się odrodzi powinno być podobne do ...?

Janek

test - sorry
Trzmielina oskrzydlona
100% FREE SEX!!! 6962