mlode ogrodki dzialkowe

1. Data: 2001-10-29 11:14:54

Temat: mlode ogrodki dzialkowe
Od: <i...@o...comar.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

na stronie:
http://osiedle.comar.com.pl/ogrody.html jest mala galeria zdjęć z naszych
młodych ogrodów działkowych. Zapraszam.
Sławek

2. Data: 2001-10-29 11:47:11

Temat: Re: mlode ogrodki dzialkowe
Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@z...slupsk.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@o...comar.com.pl> napisał w wiadomości
news:5c8b.00000b94.3bdd3a2e@newsgate.onet.pl...
> na stronie:
> http://osiedle.comar.com.pl/ogrody.html jest mala galeria zdjęć z naszych
> młodych ogrodów działkowych. Zapraszam.
> Sławek

Zdjecia fajne, ale nie mam cierpliwosci do ich powiekszania. Za duzo bajtow.
Strasznie dlugo sie otwierają. Mysle, ze to jest do poprawki. Pozdr. Jurek
Jaka to elektrownia w tle? (zdjecie 11)

3. Data: 2001-10-29 12:14:28

Od: <i...@o...comar.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zdjecia fajne, ale nie mam cierpliwosci do ich powiekszania. Za duzo bajtow.
> Strasznie dlugo sie otwierają. Mysle, ze to jest do poprawki. Pozdr. Jurek
> Jaka to elektrownia w tle? (zdjecie 11)

W istocie obrazki są duże, nie pomyślałem o tym że wolno mogą się ściągać.
Mam nadzieję że stronka z małymi obrazkami jednak ładuje się szybko.
Elektrownia w tle to Elektrownia "OPOLE" w Brzeziu koło Opola a ogrody są
pracownicze właśnie dla ludzi z osiedla elektrownianego. Istniejemy dopiero
drugą (w tym roku) kadencję i wszystko dopiero się rozwija.
Pomyślę nad przygotowaniem mniejszych wersji obrazków - może w okolicach 50-70
kB.
pozdrawiam
Sławek

4. Data: 2001-10-29 20:39:10

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

[mailto:o...@n...pl]On Behalf Of
i...@o...comar.com.pl

na stronie:
http://osiedle.comar.com.pl/ogrody.html jest mala galeria zdjęć z naszych
młodych ogrodów działkowych. Zapraszam.
Sławek
Obejrzalem:
Zaintrygowalo mnie zdjecie Nr.5 zatytulowane "Niechlubny przyklad"
IMHO
nie ma na tej dzialce nic takiego co nalezaloby pietnowac.
Ona jest po prostu "inna inaczej"
Sadze ze zbyt malo jest w nas tolerancji skoro drazni nas innosc.
Pozdrawiam.
Boguslaw Radzimierski.

http://www.ogrod-botaniczny.pl
ICQ: 101 088 940

5. Data: 2001-10-30 10:45:21

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

=?iso-8859-2?Q?Bogus=B3aw_Radzimierski?= napisał(a):

> Obejrzalem:

Ja też!

> Zaintrygowalo mnie zdjecie Nr.5 zatytulowane "Niechlubny przyklad"

Mnie też!
Dlaczego niechlubny?????!!!! Przecież to jest przygotowywane jak sšdzę pod
najbardziej atrakcyjnš część ogrodu czyli winnicę! :-)))
I całe szczęście, że nie ma tam tych ślicznych altanek, równiusich płotków,
huśtaweczek, kwiatuszków... :-)))
Za to jaka winnica będzie! Wszyscy będš tam latali popatrzeć sobie na
winorośla...
Pozdrawiam :-)
Janusz

> Sadze ze zbyt malo jest w nas tolerancji skoro drazni nas innosc.

Stuprocentowa zgoda!
Janusz

6. Data: 2001-10-30 11:33:35

Od: <i...@o...comar.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

------ ciach

Inność - zgoda, bardziej naturalne, nie sztucznie prowadzony, poniekąd. Ale
mnogość chwastów, ich rozsiewanie i rozrastanie (perz) jest zbyt uciążliwa. Na
dalszym przykładzie w "urokach zakątków działkowych" doceniłem naturę. Tam
gdzie jest ona nieuciązliwa - jak najbardziej ! Ale nie da się wychodować
delikatnych roślin gdy natura decyduje o występujących roślinkach. Albo się
prowadzi zagony albo podziwia naturę. Altany - jeśli już mają być to lepiej
żeby były estetyczne - inaczej to psucie tej właśnie natury. Jestem estetą i
również nie pochwalam ekspansji człowieka - tylko bez tego to lepiej wybrać się
w lasy amazonki...

7. Data: 2001-10-30 11:45:45

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

i...@o...comar.com.pl napisał(a):

> Albo się prowadzi zagony albo podziwia naturę.

Tertium non datur ??????? Naprawdę????
Ot, zagończyk!
Pozdrawiam :-)
Janusz

8. Data: 2001-10-30 12:56:54

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@z...slupsk.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie przejmuj się tymi uwagami. ONI i tak robią co innego, swoje ogrody mają
wypielęgnowane do granic dokonałości. Żaden chwast ani szkodnik IM nie
podskoczy.
Natura naturą, tolerancja tolerancją ale nikt na tej grupie nie hołduje
ogrodom pozostawionym kaprysom i kreacjom natury.
Pozdr. Jurek

9. Data: 2001-10-30 14:54:12

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

[mailto:o...@n...pl]On Behalf Of Jerzy Wierzchnicki

Nie przejmuj się tymi uwagami.
Natura naturą, tolerancja tolerancją ale nikt na tej grupie nie hołduje
ogrodom pozostawionym kaprysom i kreacjom natury.
Pozdr. Jurek

A tak dobrze rozwijal sie watek:-)))
Pozdrawiam.
Boguslaw Radzimierski.