Re: Zespół Aspergera ?

From: Jax <7...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Zespół Aspergera ?
Date: Thu, 1 Jan 2009 22:03:09 +0100

Widzę, że mimo upływu czasu dalej błądzisz i chyba nie wiesz co z sobą
począć. Mam radę jak się do tego zabrać by załatwić sprwę i wyjść na
prostą.

[dowiedzieć się o własnych niespójnościach
osobowościowych/myśliowych/społecznych]
Jak rozumiem masz problem psychiatryczny. Fakty są takie, że
pierdasy/szarlatani/psychiatrzy nie mają pojęcia kim na prawdę jesteś i co
faktycznie z Tobą jest. Te przeżówacze (psychiatrzy) nawypisywali o Tobie
całe strony różnych bzdetów. W śród bzdur są tam ciekawe informacje. Weź te
papiery i po kolei dowiedz się w Internecie co znaczą te ich wszystkie
"izmy" (czyli głupiomądre terminy). Po kolei je przeanalizuj jak one
odnoszą się do Ciebie i na jakie problemy wskazują. W toku tej analizy
powinieneś uzyskać wartościowe informacje o sprawach jakich być może sobie
nie uświadamiałeś lub uświadamiałeś niewpełni. Jak masz trudności z
zapamiętywaniem, to sobie to zapisz, ale najlepiej jakimś grypsem by
przypadkowi ludzie tego nieskumali. Z tą listą będziesz mógł się zastanowić
jakie faktycznie defekty mentalne masz. Wtedy będziesz mógł się zastanowić
jak zwiększyć swoją spójność.

[ustalenie czy to co robisz jest prawidłowe]
Jak opracujesz tą listę defektów swojego myślenia to może zapragniesz
wyeliminować te defekty. Może coś sobie wymyślisz, ale wiedz, że będziesz
miał naiwny plan dalszego postępowania. Naiwny gdyż nie masz pojęcia o
prawach moralnych i wskaźnikach moralnej poprawności - bez tego niejesteś w
stanie określić co było by prawidłowym działaniem (coś jak żeglowanie po
otwartym morzu bez kompasu i gwiazd). Tak tak, mam na myśli totalizm który
Ciebie przeraża. Ale prawda jest taka, że jak jesteś na dnie to
potrzebujesz jakiejś rakiety filozoficznej/koncepcyjnej/motywacyjnej by się
z tego wygrzebać. Tak więc spróbój przeczytać chociaż w tomie 6 strona 27
rozdział "JA2.3. Wskaźniki moralnej poprawności" 6 tom jest dostępny tu:
http://www.totalizm.org.pl/1_5_pdf/15p_06.pdf. Bo normalnie inaczej nie
widzę szans byś sam się wygrzebał, bo szarlatani tylko słodko pierdzą i
chętnie wypisują trucizny do regularnego zażywania, choć oczywistym jest,
że one nic nie dają poza serią defektów ciała fizycznego. I się nie bój, że
od razu zostaniesz wielkim totaliztą, bo do tego trzeba czegoś więcej niż
godziny czytania (choćby tekst był najlepszy).

[produktywność]
Jest jeszcze jedna sprawa którą chciałbym Ci uświadomić. Zdaj sobie sprawę,
że obiektywnym miernikiem Twojej wartości jest produktywność. Produktywność
dla siebie lub dla innych. Produktywność ma dwa aspekty: praca fizyczna i
umysłowa. Praca fizyczna jest bardzo ważna, bo to najprosztrzy sposób na
generowanie dużej ilości energii moralnej (ze względu na dużą ilość
pokonywanych uczuć fizycznych). Skolei praca umysłowa to rozwój potencjału
do jeszcze lepszego ukierunkowania wysiłku fizycznego. Są ludzie ktorzy
myślą, że by był sens robienia czegoś musi być z tego bezpośrednia kasa.
Tym czasem nie zawsze są warunki do tego by czerpać ze swej pracy wielką
kasę (poza tym nie zawsze jest to moralne). Tak na prawdę, to liczy się
przede wszystkim zagospodarowywanie dostępnych możliwości, bo bez tego nie
będzie kolejnych a wręcz przeciwnie nie wykorzystane możliwości będą się
kurczyć i zanikać.

[co konkretnie mógłbyś robić]
Jak nie wiesz co z sobą robić, to daj Mi znać na maila a ja Ci już podam
listę spraw/rzeczy do zaprogramowania jakie uważam za pilne i potrzebne już
teraz. Poza tym mam inne projekty jednak z nimi problem jest taki, że
chciałbym wszystko zrobić osobiście by zdobyć jak najlepsze pojęcie o
robieniu takich systemów. Ostatecznie mógłbyś Mi dać znać na czym się
znasz, a Ja mógłbym Ci pomóc w określeniu dalszej drogi rozwoju (mam na
myśli przede wszystkim zdolności projektowe i programistyczne). Jak widzisz
jet to już moja druga oferta pomocy dla Ciebie (poprzednia była kilka
miesięcy temu).

z totaliztycznym salutem
Jax