Zespół Ehlersa-Danlosa - coś przeciwnego

1. Data: 2008-03-03 19:48:12

Temat: Zespół Ehlersa-Danlosa - coś przeciwnego
Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Czy jest zidentyfikowany zespól genetyczny
przeciwny do Zespół Ehlersa-Danlosa
to znaczy charakteryzujący się nadmiernym obkurczaniem skóry
powodujacym np. pękanie powłok zerwania scięgien

dziękuję za informacje

2. Data: 2008-03-03 20:12:45

Temat: Re: Zespół Ehlersa-Danlosa - coś przeciwnego
Od: Piotr <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@p...onet.pl pisze:
> [...]
> przeciwny do Zespół Ehlersa-Danlosa
> to znaczy charakteryzujący się nadmiernym obkurczaniem skóry
> powodujacym np. pękanie powłok zerwania scięgien

Kilka zespołów, które z grubsza odpowiadają Twoim wymaganiom:

Stiff Skin Syndrome
Restrictive Dermatopathy
Syndesmodysplastic Dwarfism
Parana Hard Skin Syndrome

Gdybyś napisał po co Ci to, można by powiedzieć coś więcej.

Pozdrawiam
Piotr

3. Data: 2008-03-24 11:08:00

Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Syndesmodysplastic Dwarfism
> Parana Hard Skin Syndrome
>
> Gdybyś napisał po co Ci to, można by powiedzieć coś więcej.

występuje u mnie zjawisko obkurczania się skóry, na twarzy nie mam zmarszczek,
(mój Tato nie miał zmarszczek w wieku 80 lat, moja Babcia nie miała zmarszczek w
wieku 70 lat),
a szczególnie dotyczy to ust
każda wizyta u dentysty kończy się rozerwaniem kącików ust
ale nie są to rany bo w ciągu 3 dni sklejają się bez blizn
zdarzaja się też mikropękniecia na skórze np. na dłoniach
bolą, i wówczas można je zobaczyć pod szkłem powiększającym,

przypuszczam, że jest to mutacja w jakimś genie
tylko jaka, jak jej szukać
może brak jakiegoś białka,
może dałoby się je uzupełniać
albo zastosować powierzchniową terapię genową
przez zasianie na skórze komórek kogoś z rodziny, kto nie ma tej mutacji...

pozdrawiam

JAn

dezynfekcja notebooka
Hormon Prolaktyny u faceta