Zgaga

1. Data: 2007-01-25 22:21:36

Temat: Zgaga
Od: "Robert" <j...@N...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od kilku lat męczy mnie problem zwany zgagą. Własnie kilka lat temu miałem
badanie - nie pamietam nzwy, byłem na czczo, piłem jakąs białą ciecz a
pan/i/ obserwowała szystko na monitorze. Diagnoza była, że trzeba zienić
dietę, tyby zycia et... Od tamtej pory Manti, Reni ostatnio ranigast i tak
co dwa trzy dni trzeba coś połknąć dla świętego spokoju. Czy wskzane sa
jakies inne badania w moim przypadku i ile ewentualnie kosztują.

2. Data: 2007-01-25 22:52:45

Temat: Re: Zgaga
Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert" <j...@N...interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> co dwa trzy dni trzeba coś połknąć dla świętego spokoju. Czy wskzane sa
> jakies inne badania w moim przypadku i ile ewentualnie kosztują.
Tylko zmiana diety. Ogranicz węglowodany do maks. 60/70 g na dobę (ale
słodycze, owoce i soki owocowe słodzone - wyeliminuj z diety,ogranicz cukier
do minim. ), zgaga przejdzie jak ręką odjął, w ciągu 48 godzin.
Żaden lekarz nie da takiej gwarancji, bo nie zna się na dietach. Lekarz wie,
że trzeba się dobrze odżywiać, ale nie wie na czym to polega.
Pozdrawiam Jurek M.

3. Data: 2007-01-26 03:51:08

Od: "mazda" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
Lekarz wie,
> że trzeba się dobrze odżywiać, ale nie wie na czym to polega.

Ja też nie wiem na czym to polga na podstawie tego co napisałeś

4. Data: 2007-01-26 07:49:52

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 25 Jan 2007 23:21:36 +0100, na pl.sci.medycyna, Robert napisał(a):

> [...]
> co dwa trzy dni trzeba coś połknąć dla świętego spokoju. Czy wskzane sa
> jakies inne badania w moim przypadku i ile ewentualnie kosztują.

Aha, diagnoza Ci się nie spodobała więc szukasz specjalisty, który da inną,
taką która Ci się spodoba :)

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

5. Data: 2007-01-26 08:08:12

Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 26 Sty, 08:49, Trapez <t...@p...wp.pl> wrote:
.Aha, diagnoza Ci się nie spodobała więc szukasz specjalisty, który
da inną,
> taką która Ci się spodoba :)

Sorry, pisze z innego konta Dobrze, że ten umiech znalazł sie na
końcu:) Diagnoza może jest ok ale nie wiele pomogła stąd pytanie.
Byc może jest to powodem zgagi, która męczy kilkarazy dziennie. Nie
mam bulów brzucha et... Doczytałem w mojes starej książeczce
zdrowia, że brak jakichkolwiek /trudno mi to rozczytać/ oznak
wrzodowyh ....

6. Data: 2007-01-26 08:26:47

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

26 Jan 2007 00:08:12 -0800, na pl.sci.medycyna, j...@g...com
napisał(a):

> [...]
> mam bulów brzucha et... Doczytałem w mojes starej książeczce
> zdrowia, że brak jakichkolwiek /trudno mi to rozczytać/ oznak

Polecam starą książkę Małachowa pt. "Oczyszczanie organizmu i zdrowe
odżywianie". Tam są podane zalecenia odnośnie łączenia poszczególnych
składników pokarmowych tak aby proces trawienia zachodził jak najbardziej
optymalnie (nie mylić z dietą o tej nazwie). Wiem, że można ją znaleźć na
torrentach czy ośle jak komuś żal kasy.
Możesz poszukać także w sieci pod hasłem Dieta Niełączenia, ale w sieci
znajdują się różnego rodzaju bzdury jak np. że masło można łączyć z
produktami wysokobiałkowymi, co oczywiście nie jest prawdą.

7. Data: 2007-01-26 14:36:49

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mazda" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Jurek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Lekarz wie,
>
> Ja też nie wiem na czym to polga na podstawie tego co napisałeś

Na poniższej stronie znajdziesz szczegóły diety. Takie strony www. są też
prawie w każdym mieście. Bez kupna książki za pośrednictwem tej strony nie
obejdzie się (kosztuje 30 zł).
www.optymalni.org.pl
Pozdrawiam Jurek M.

8. Data: 2007-01-26 14:41:18

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trapez" <t...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> 26 Jan 2007 00:08:12 -0800, na pl.sci.medycyna, j...@g...com

> znajdują się różnego rodzaju bzdury jak np. że masło można łączyć z
> produktami wysokobiałkowymi, co oczywiście nie jest prawdą.

Pierwsze czytam coś takiego, że masło nie można jeść z produktami
wysokobiałkowymi. A niby dlaczego?
Czasem zjadam na kolację (nie jem nigdy pieczywa) ser żółty grubo
posmarowany masłem (ale jem tylko masło ręcznie robione w drewnianych
dzieżach). I szkodzę sobie? Dziwne...:)
Pozdrawiam Jurek M.

9. Data: 2007-01-26 14:49:01

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 26 Jan 2007 15:41:18 +0100, na pl.sci.medycyna, Jurek napisał(a):

> Pierwsze czytam coś takiego, że masło nie można jeść z produktami
> wysokobiałkowymi. A niby dlaczego?

Tłuszcze hamują wydzielanie soków trawiennych w żołądku, dlatego z
produktami wysokobiałkowymi to niezbyt dobre połączenie.

> Czasem zjadam na kolację (nie jem nigdy pieczywa) ser żółty grubo
> posmarowany masłem (ale jem tylko masło ręcznie robione w drewnianych
> dzieżach). I szkodzę sobie? Dziwne...:)

Często ludzie mają na tyle silny organizm i nie czują wpływu
nieprawidłowego odżywiania. Zależy to zapewnie od witalności czy jak to tam
zwać.

10. Data: 2007-01-26 14:58:49

Od: "Tomasz" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Często ludzie mają na tyle silny organizm i nie czują wpływu
> nieprawidłowego odżywiania.

no to Ty! Jurek sie przeciez odzywia OPTYMALNIE i to najzdrowszy facet na
swiecie, bo ta dieta na wszystko pomaga ;-) LOL

Tomasz

guzek w okolicy odbytu-co z tym dalej zrobić?
Koniec z oszołomami? ;)
Pigułki a ciąża
Salmonella u małego dziecka
Nagłośnia