Zgaga , może znacie jakiegoś sprawdzonego lekarza

1. Data: 2003-04-07 09:24:37

Temat: Zgaga , może znacie jakiegoś sprawdzonego lekarza
Od: "Przyklejka" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Korzystając z tego, że ja mam łącze z netem, kolega prosił mnie o
zamieszczenie poniższej wiadomości
---
Mam 31 lat i problemy ze zgagą. Mam reflux żołądkowy. Nie mogę funkcjonować
bez codziennego stosowania Augmentinu. Wcześniej okresowo stosowałem
Renigast, proszek na zgagę Bonifratów. Ostatnio moje dolegliwości pogłębiły
się , zgaga jest coraz bardziej dokuczliwa, czuję jak wyżera mój przewód
pokarmowy. Może konieczna jest operacja ( sugerował mi to lekarz).

Proszę o jakieś rady. Do jakiego lekarza mam się udać. Może ktoś zna
sprawdzonego specjaliste ( mieszkam w Łodzi , ale lekarz niekoniecznie musi
być z tego miasta)
----

Kasia

2. Data: 2003-04-07 18:19:36

Od: "hip-hop" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przyklejka" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zamieszczenie poniższej wiadomości
> ---
> Mam 31 lat i problemy ze zgagą. Mam reflux żołądkowy. Nie mogę

Augmentinu?na zgagę?

Jeśli tak to powodzenia

> [...]
> się , zgaga jest coraz bardziej dokuczliwa, czuję jak wyżera mój przewód
> pokarmowy. Może konieczna jest operacja ( sugerował mi to lekarz).

Operacja w przy chorobie refluksowej w ostateczności.Przede wszystkim trzeba
skupić się na prawidłowym leczeniu farmakologicznym.

> Proszę o jakieś rady. Do jakiego lekarza mam się udać. Może ktoś zna
> sprawdzonego specjaliste ( mieszkam w Łodzi , ale lekarz niekoniecznie
musi
> być z tego miasta)

Wydaje mi się ,że leczenie refluksu może zdecydowanie prowadzić lekarz
rodzinny(oczywiście odpowiednio wykształcony).

Peter

3. Data: 2003-04-07 18:41:54

Od: "Magister" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

poza lekami zwróć tez uwage na zapobieganie. Nie powiniennes palic paierosów
oraz dopasować dietę

http://www.resmedica.pl/zdart40113.html zajrzyj tu, owoc moich 15
sekundowych poszukiwan w Gooooogle :))

4. Data: 2003-04-07 18:45:46

Od: "Przyklejka" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "hip-hop" <b...@p...onet.pl> napisał >
> Augmentinu?na zgagę?

Przepraszam za ogromną pomyłke miało być Alugastrinu

Kasia

5. Data: 2003-04-07 18:49:49

Od: "Magister" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

aaa.. przepraszam za błedy składniowe ;)

6. Data: 2003-04-09 11:08:25

Od: "bidzis" <b...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

polecam olejek rokitnikowy na odbudowe zniszczonego przewodu pokarmowego
(zob. np. www.d.com.pl)

bidzis

> [...]
>
> Proszę o jakieś rady. Do jakiego lekarza mam się udać. Może ktoś zna
> sprawdzonego specjaliste ( mieszkam w Łodzi , ale lekarz niekoniecznie

czy usuniecie pieprzyka jest bezpieczne???
oporność wielolekowa
mineraly
przepuklina a siłownia
Testy na alergie pokarmowe