Zgrubienia na pietach ???

1. Data: 2005-07-22 07:22:57

Temat: Zgrubienia na pietach ???
Od: "Leeloo" <ania_84@NO_SPAMgazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!!

Mam taki problem, po zimie zrobily mi sie takie zgrubienia na koncu piet,
czy moglybyscie mi poradzic co z tym zrobic?
Slyszalam ze takie rzeczy sciera sie pumeksem, ale nie wiem czy na mokro czy
na sucho? przed czy po kapieli?

Z gory dzieki za rady:)

Pozdr

1. Data: 2005-07-22 07:43:23

Temat: Re: Zgrubienia na pietach ???
Od: Agnieszka Młynarczyk <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Leeloo napisał:
> [...]
> czy moglybyscie mi poradzic co z tym zrobic?
> Slyszalam ze takie rzeczy sciera sie pumeksem, ale nie wiem czy na mokro czy

Po uprzednim wymoczeniu stop, najlepiej w cieplej wodzie z
rozpuszczonym mydlem. Przez kilka lub kilkanascie minut (w razie
potrzeby dolej cieplejszej wody), tak aby skora zmielka. Sa rowniez w
sprzedazy proszki do tzw. kapieli stop, co rowniez na nie dobrze dziala.
Musisz popytac w aptece, ja uzywam firmy Gehwol, ale nie wiem czy sa
dostepne w Polsce. Ku temu sluzy owszem pumeks, ale mozesz sobie kupic
taka tarke do stop, z reguly sa one drobno i gruboziarniste. IHMO
dzialaja lepiej niz pumeks. Po pumeksie skora jest taka chropowata.
Jednak to tez zalezy jakie masz te zgrubienia. Jesli naprawde spore to
jedna taka kapiel i zabwa z tarka nie pomoze. Jednak po kilku powinny
byc efekty nie tylko widoczne ale i odczuwalne :) Jesli nie pomoze
wybierz sie do pedikurzystki.
Pozdrawiam

Agnieszka Młynarczyk
--
Lubisz ubrania ESPRIT? Zajrzyj na nasze aukcje:
http://tinylink.com/?xacqZcPh1b

1. Data: 2005-07-22 07:47:00

Od: Agnieszka Młynarczyk <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze dodam, ze po takim "zabiegu" trzeba uzyc kremu do stop.
Pozdrawiam

Agnieszka Młynarczyk

1. Data: 2005-07-22 18:04:41

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Leeloo wrote:

> [...]
> czy moglybyscie mi poradzic co z tym zrobic?
> Slyszalam ze takie rzeczy sciera sie pumeksem, ale nie wiem czy na mokro czy

Jesli zgrubienia sa powazne, to moze byc latwiej pojsc na pedicure i dac
to zrobic profesjonalnie?

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2005-07-23 06:43:37

Od: "Angela" <a...@a...pppppppppsdf> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Młynarczyk" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]

> pomoze. Jednak po kilku powinny byc efekty nie tylko widoczne ale i
> odczuwalne :) Jesli nie pomoze wybierz sie do pedikurzystki.

Hej Dzidzia, a jak ja mam takie cegły ze mi skarpety rwie, to co robic?
Dodam ze noga krusze pumeks a nie odwrotnie

1. Data: 2005-07-23 08:12:12

Od: "Ada" <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesli zgrubienia sa powazne, to moze byc latwiej pojsc na pedicure i dac
> to zrobic profesjonalnie?
>
> --
> Beth Winter
> The Discworld Compendium <http://www.extenuation.net/disc/>
> "To absent friends, lost loves, old gods and the season of mists."
> -- Neil Gaiman
dokladnie-wlalabym zeby to zrobila profesjonalistka, a pozniej trzeba regulrnie
pamietac,ze stopki nas nosza caly dzien i na wieczor przyda im sie delikatne
potarcie tareczka i wmasowanie kremiku...

1. Data: 2005-07-23 12:37:48

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Angela"
<a...@a...pppppp
pppsdf> napisał w
wiadomości news:dbsous$s6q$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Hej Dzidzia, a jak ja mam takie cegły ze mi skarpety rwie, to co robic?
> Dodam ze noga krusze pumeks a nie odwrotnie

Ja doradzam amputację. Żadnym problemów. I na butach zaoszczędzisz...

M.

1. Data: 2005-07-27 18:32:08

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to sobota, 23 lipca 2005 08:43 użytkownik
Angela, sącząc kawkę, wyklepał:

> Hej Dzidzia, a jak ja mam takie cegły ze mi skarpety rwie, to co robic?
> Dodam ze noga krusze pumeks a nie odwrotnie

Odciac nogi. W czym problem?

Krusz.
--
Kruszyna