Ziaja - Seria SOPOT??????????

1. Data: 2003-02-04 13:48:48

Temat: Ziaja - Seria SOPOT??????????
Od: "Tomasz `Hypnos`" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!

Mam takie pytanko dotyczace wlasnie tego kremu. Chodzi o to czy jak
kremuje twarz to po oczami tez? dzis pierwszy raz nalozylam go i powiedzmy,
ze cos tam widac, tzn., ze zmienil mi sie lekko kolor skory i pod oczmi
najpierw polozylam kerm pod oczy i na to jak sie wchlonal to krem Zajii i
czy tak mozna czy nie? Bo wyszlo mi w tym miejscu cos tak jakby zoltawe tym
bardziej sie zastanawiam bo jak pisalam kilka postow nizej mam te "fajne"
cienie pod oczmi i nie wim co i jak teraz?

Jakie sa Wasze wrazenia po tym kremie?
Zmienilo sie cos?
Nawilza fajnie ale jak jest z ta opalenizna?
Czy jak sie w jednym miejscu nalozy troche wiecej to wychodzi ciemna plama?
A jak tam balsam z tej serii?

Z gory dziekuje i pozdrawiam

JustysiaW

1. Data: 2003-02-05 04:36:15

Temat: Re: Ziaja - Seria SOPOT??????????
Od: "vanilla_sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz `Hypnos` wrote:

> [...]
> skory i pod oczmi najpierw polozylam kerm pod oczy i na to jak sie
> wchlonal to krem Zajii i czy tak mozna czy nie?

nieeee.. pod oczy uzywaj tylko kremow do tego przeznaczonych, zwykle kremy do twarzy
moga miec duzo wiecej
podrazniajacych skladnikow (zapachowych itp) - a sopot dodatkowo ma troche
samoopalacza w sobie.. wiec pod
oczy - BRON CIE PANIE BOZE:)

> Jakie sa Wasze wrazenia po tym kremie?
> Zmienilo sie cos?
> Nawilza fajnie ale jak jest z ta opalenizna?

wg mnie daje cieplejszy kolor twarzy, jestem pewna ze uzywajac go wygladam bardziej
zdrowo, nie tak chorobliwie
blado jak zwykle. no ale trzeba go stosowac systematycznie, po jednym posmarowaniu ie
nie bedzie bardzo
widocznych efektow.

> Czy jak sie w jednym miejscu nalozy troche wiecej to wychodzi
> ciemna plama?

nie wiem, bo juz opanowalam do perfekcji sztuke rownomiernego rozsmarowywania;)

A jak tam balsam z tej serii?

dla mnie ten balsam to bylo odkrycie roku. on, w odroznieniu do kremu daje widoczne
efekty juz po pierwszym
uzyciu. cudny kolorek, zlociutki, wygladalam jak po solarium, i to nie bylo moje
zludzenie, bo inni tez zauwazyli. i
jakos smug nie bylo, a jak juz to ledwo co. problem pojawil sie pozniej, po jakichs
dwoch tygodniach stosowania
codzien lub co drugi dzien zaczelo mi to jakos nierownomiernie schodzic... moze to
moja wina, bo nie robilam
peelingu...? w kazdym razie polecam - jak dla mnie rewelacja, jeszcze za taka cene...
jestem dumna z naszej ziaji:)
pozdrawiam
waniliowa

--
A jednak dobrze jest, wszystko jest dobrze. Co? - moze nie? Dobrze jest, psiakrew, a
kto powie, ze nie, to go w

Witkacy

1. Data: 2003-02-08 13:37:08

Od: "Tomasz `Hypnos`" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vanilla_sky" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> pozdrawiam
> waniliowa

Czy dostalas moje maila na priva?

Pozdrawiam

JustysiaW

1. Data: 2003-02-09 23:02:32

Od: "Anka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tomasz `Hypnos` <t...@p...fm> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b1p16u$48b$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
> Nawilza fajnie ale jak jest z ta opalenizna?
> Czy jak sie w jednym miejscu nalozy troche wiecej to wychodzi ciemna

Pod oczy??? Absolutnie nie. Twoja skóra pod oczami teraz wygląda fatalnie.
Poza tym jest w tym kremie dużo różnych substancji, które skórze pod oczami
nie sa potrzebne np. samoopalacz.
Generalnie krem uważam za świetny. Odcień mojej skóry hjest b. fajny. Nie za
ciemny, nie za żółty. Gdy nałoży si.ę nierówno to nie ma ciemnych plam tylko
lekkie przebarwienia, jakby smużki. Ale spoko, wystarczy wtedy kilka razy
przetrzeć skórę tonikiem i wszystko schodzi.
Krem jest w sumie delikatny, więc nie ma drasrycznej zmiany odcienia skóry.
Mi wszyscy mówią, że chodze do solarium.
Nie znosze zapachu i konsystencji etgo kremu. Nie pasuje do mojej skóry, po
nim się błyszczy. Cerę mam mieszaną więc to dlatego. Z etgo powodu używam go
tylko na noc.

Balsam jest podobny, ale jestem mniej zachwycona. Chodzi znowu o zapach.
Długo utrzymuje się na ciel i to mnie drażni. Szkoda, że nie jest
przyjemniejszy. Ale efekt "opalający" jest ok.

Anka

Obalone mity?
FITOHORMONY
Czego macie najwiecej?
Rozjasniacz Welli Wellaton- co sądzicie?
wypadające włosy i rzesy - kuracja