Ziaja - chwalę

1. Data: 2004-02-04 10:47:26

Temat: Ziaja - chwalę
Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłam w sobotę balsam do ciała Ziaji z masłem kakaowym. Nie dość, że
bardzo porządnie nawilża skórę, to jeszcze ją przyciemnia. Czytałam, że
kakao działa na cellulit i cellulitis i w którejś z babskich gazet (chyba
Przyjaciółka) wertowanych podczas świąt u babci ten właśnie balsam polecano.
Na opakowaniu nie ma informacji o antycellulitowym działaniu.Czy ktoś może
to potwierdzić? (tzn. redukujący wpływ kakao na tę przypadłość).
No i ten zapach - aż sama mam ochotę siebie zjeść :)
I cena też przystępna - zapłaciłam około 7,30 zł za opakowanie 200 ml.

--
KingAM

keep*young*and*beautiful
annie lennox

1. Data: 2004-02-04 10:56:42

Temat: Re: Ziaja - chwalę
Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

.Czy ktoś może to potwierdzić? (tzn. redukujący wpływ kakao na tę
przypadłość).

Dla zainteresowanych: znalazłam (w sekcji - jak leczyć). Oczywiście chodzi o
stosowanie zewnętrzne :).

http://www.pcme.pl/index2.php?strona=23&jezyk=1

--
KingAM

keep*young*and*beautiful
annie lennox

1. Data: 2004-02-04 11:35:22

Temat: Re: Ziaja - chwal
Od: "Tuska" <f...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kinga 'Słowotok' Macyszyn" <k...@b...gazeta.pl>
napisał
> No i ten zapach - aż sama mam ochotę siebie zjeść :)
> I cena też przystępna - zapłaciłam około 7,30 zł za opakowanie 200 ml.

Kocham ta serio za zapach wlasnie ;))) Szkoda ze krem jest taki masakrycznie
tlusty, ale do rak mi odpowiada ;)
I fajny jest niebieski balsamik z nowej serii Herbika Plant :)

1. Data: 2004-02-04 14:11:23

Od: "Sylwia" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I fajny jest niebieski balsamik z nowej serii Herbika Plant :)

A nie jest tłusty? Ile kosztuje?
Pozdrawiam, Sylwia.

1. Data: 2004-02-04 14:33:12

Od: "Aga" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> No i ten zapach - aż sama mam ochotę siebie zjeść :)
> I cena też przystępna - zapłaciłam około 7,30 zł za opakowanie 200 ml.

Czy ktoś wie gdzie można kupić ten balsam we Wrocławiu??

Dzieki za odpowiedź

Aga

1. Data: 2004-02-05 07:42:05

Od: "Tuska" <f...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sylwia" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> A nie jest tłusty? Ile kosztuje?

Raczej nie.. Chociaz moze troszke? Niebieski jest akurat do suchej skory. W
kazdym razie nie zostawia tlustej warstwy. Kosztuje cos kolo 8,30 :)

1. Data: 2004-02-05 09:37:02

Od: "Reniaszka " <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga <c...@i...pl> napisał(a):

> Czy ktoś wie gdzie można kupić ten balsam we Wrocławiu??
>
> Dzieki za odpowiedź
>
> Aga

W Rossmanie widziałam, ale mi się wydawał trochę mdły jak wąchałam.
Pozdrawiam - R.

słabe rzęsy
krem dla 30-tki?
Clinique-polecam