Ziaja dba o klienta

1. Data: 2002-11-07 06:41:25

Temat: Ziaja dba o klienta
Od: "Jeannette" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zwróciłam się do Ziaji z prośbą o próbki serii TinTin. Bardzo szybko
odpowiedzieli. Dostałam krem beztłuszczowy, katalog produktów, miły
list.Próbek niestety nie mieli.Postanowiłam zaryzykować.Wcześniej
sprawdziłam działanie serii SOPOT - balsam i krem brązujący - dla mnie
super!
Wczoraj kupiłam peeling, tonik i żel do mycia twarzy.
Za te 3 produkty serii TinTin zapłaciłam 12 lub 13 zł.
No i od wczoraj testuję...
Obiecuje podzielić się wynikiem testu :-)))
Pozdrawiam
Jeannette

1. Data: 2002-11-07 08:58:42

Temat: Re: Ziaja dba o klienta
Od: "Asia" <r...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jeannette" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Wcześniej sprawdziłam działanie serii SOPOT - balsam i krem brązujący -
dla mnie
> super!

> Pozdrawiam
> Jeannette

Jaka jest między nimi różnica? Ja mam oba i nie wiem czym się różnią (poza
ceną i pojemnością) ?

Pozdrawiam Asia

1. Data: 2002-11-07 12:21:19

Od: "Jeannette" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

SOPOT krem "opala" mniej intenstwnie niż balsam do ciała.
Pozdrawiam Jeannette

1. Data: 2002-11-07 12:33:07

Od: "Asia" <r...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

> SOPOT krem "opala" mniej intenstwnie niż balsam do ciała.
> Pozdrawiam Jeannette

aha,
właściwie zauważyłam to dzisiaj na buzi :)
ale konsystencja i skład taki sam bo sprawdzałam.

Dziękuje za informacje
Asia

1. Data: 2002-11-07 12:34:19

Temat: Odp: Ziaja dba o klienta
Od: "KaskA" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziewczyny,
nie przeszkadza wam ten charakterystyczny zapach?
mnie on przypomina taki po solarium
a moze jestem przewrazliwiona?
kaska

1. Data: 2002-11-07 12:45:19

Od: "Asia" <r...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KaskA" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
> dziewczyny,
> nie przeszkadza wam ten charakterystyczny zapach?
> mnie on przypomina taki po solarium
> a moze jestem przewrazliwiona?
> kaska

Mi się podoba, wogóle bosko się po tym balsamie czuję, a co dozapachu to to
jest jedyny balsam brązujący co go orzechem nie czuć.
A po solarium czuje się również bosko i lubie ten zapach, jakoś tak miło
relaksacyjnie mi sie kojarzy.
Ale ze względów pieniężnych wole balsam - taniej wychodzi a efekty i szybcie
i taniej są
Dla mnie nie do zniesienia jest ten z kolastyny, to jest dopiero ochydstwo,
no ale to zapewne kwestia gustu

Pozdrawiam Asia

1. Data: 2002-11-07 14:37:21

Od: "Jeannette" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapach rzeczywiscie jest identyczny jak po solarium.
Gdy użyłam go pierwszy raz po jakimś czasie zaczęłam się obwąchiwać.
Myślałam , że to tylko złudzenie...ale nie TO rzeczywiscie tak pachnie.
Suma sumarum - jest dobry!
Jeannette

1. Data: 2002-11-11 01:54:38

Od: "kaktus" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jeannette" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Zwróciłam się do Ziaji z prośbą o próbki serii TinTin. Bardzo szybko
> odpowiedzieli. Dostałam krem beztłuszczowy, katalog produktów, miły

Podobnie ja - z tym ze dostalam probki :-D
Ale z innej firmy niz Ziaja (testuje nowa od jakiegos czasu :-) )

pozdrawiam
Lena

---

1. Data: 2002-11-13 08:03:04

Od: "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podobnie ja - z tym ze dostalam probki :-D

No a ja dostalam wlasnie cala armie probek (mimo ze prosilam o jedna, do
cery naczynkowej), maseczke AretinaQ (sic!!!) i probke perfum Yves Rocher
"Ode au reve". No ja sie przerzucam na Ziaje po prostu. Ujeli mnie, ot co
:))))

Kruszyna
(bezgranicznie szczesliwa, a do tego pogoda dzis piekna i zycie jest
cudowne - koledzy sie dziwnie patrza, bo mrucze cos nad klawiatura, co w
moim zamysle mialo byc spiewaniem, ale oni chyba sa innego zdania) :)))

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-11-13 14:35:17

Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka <m...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
> "Ode au reve". No ja sie przerzucam na Ziaje po prostu. Ujeli mnie, ot co

Dokladnie, mnie tez, kupilam cala serie Bio Balans a wczoraj balsam brazujacy
Sopot, dzisiaj jestem opalona :-))))

megi

puder w kulkach
produkcja kremow