Re: Zielona h...

1. Data: 2000-09-21 16:56:45

Temat: Re: Zielona h...
Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

-----Original Message-----
From: Jader <j...@p...com.pl>
To: p...@n...pl <p...@n...pl>
Date: 21 września 2000 12:02
Subject: Re: Zielona h...

>Użytkownik @r2r B. <a...@v...pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
>napisał:h...@4...com.
..

>Ja tez polecam. astry jest ponoc lepsza. Ciekawe tylko, czy to tez nie
>zawieta taniny. Co do herbatek z owocow (nie owocowych, tylko tych z
>kawalkow owocow) to chyba nie powinny taniny zaiwrac, chyba, ze maja
>domieszke normalnej herbaty. Po za tym dobra jest mieta, zwykla, goraca
woda
>z cytryna i cukrem, czekolada... Mysle, ze cos trzeba sobie wybrac, to sie
>czasem czlowiek przyzwyczai i bedzie twierdzil, ze zdecydowanie lepsze od
>herbaty.
>
> Jader

Stanowczo protestuje przeciwko niecnym insynuacjom, ze cos moze byc lepsze
od Herbaty !!!!!! ;-))) A tak serio - ja tez polecam Roiboos - zwlaszcza z
odrobina miodu (choc moja mama twierdzi, ze zapach ja odrzuca, bo zbyt
odurzajcy). Poza tym dobra jest herbatka z lipy + rumianek + miodzik albo
herbatka z melisy tez z miodem (przy okazji uspokaja). Jesli by sie udalo
zdobyc - to suszone kwiaty hibiskusa (w calosci) zalane wrzatkiem - bardzo
smaczny kwaskowy napoj i wyglada pieknie kiedy kwiaty pod wplywem ciepla i
wilgoci sie rozwina.
Herbatka

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-rec-kuchnia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-rec-kuchnia/

1. Data: 2000-09-22 08:22:01

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Herbatka <b...@d...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:003501c023ec$ed568be0$4fdf4cd5@tea...

> [...]
> smaczny kwaskowy napoj i wyglada pieknie kiedy kwiaty pod wplywem ciepla i

Wsytarczy je normalnie ususzyć? Qrde, całe lato kwitlo mi to na balkonie i
nic nie zbierałem :(

Jader

p.s. Dobrej Herbatki nic nie zastapi ;)

1. Data: 2000-09-22 18:16:09

Od: Ola <o...@k...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

kawalkow owocow) to chyba nie powinny taniny zaiwrac, chyba, ze maja
domieszke normalnej herbaty. Po za tym dobra jest mieta,

- pozostaja rozne herbatki ziolowe, czy owocowe, jak z
czarnej porzeczki (wlasnie popijam), mieszano-owocowa, zimowa, wiosenna,

Dzieki za wszystkie propozycje. Tylko prosze jeszcze, niech mi ktos
powie czy herbatki owocowe i ziolowe maja tanine czy nie ???

P.S.
A co do roibos to juz to sprawdzilam w sklepie i wygladalo jak wszystkie
herbaty kupowane na wage wiec juz nie wiem o co biega. Chyba, ze to nie
o to chodzilo.

Re: Ziemniaki???
grzybek jogow hinduskich
Ziemniaki???