"Ziemia egipska"

1. Data: 2003-09-28 12:27:11

Temat: "Ziemia egipska"
Od: "Kufel" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam. czy ktoś kiedyś miał do czynienia z "ziemią egipską"? - znaczy pudrem
w kamieniu?

1. Data: 2003-09-28 15:26:11

Temat: Re: "Ziemia egipska"
Od: "Aeris" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kufel" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> witam. czy ktoś kiedyś miał do czynienia z "ziemią egipską"? - znaczy
pudrem
> w kamieniu?

bardzo fajny puder, ale baaaardzo brazuje a ostatnio wychodzi im nie braz a
taki rudy...

ale jesli jest stosowany oszczednie to ok, ale zdecydowanie do opalonej
skory.

1. Data: 2003-09-28 21:14:31

Od: "L@sk@ 29" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam, zdecydowanie...
Starcza na długi czas i jest wyjątkowo wydajny, najlepiej jednak stosowac na
lekko opaloną skórę...
Pozdrawiam...G.L

1. Data: 2003-09-28 22:57:26

Od: "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kufel <k...@p...onet.pl> napisał/a:
> witam. czy ktoś kiedyś miał do czynienia z "ziemią egipską"? -

Miałam doczynienia. Moje wrażenie ogólne: drogie badziewie. Nie kryje,
wcale nie nawilza tak rewelacyjnie jak zachwala go sprzedająca pani i
robi plamy na twarzy.
Tandeta!

--
Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

FAQ grupy pl.rec.uroda
http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2003-09-29 08:20:26

Od: GoniaP <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kufel wrote:

> witam. czy ktoś kiedyś miał do czynienia z "ziemią egipską"? - znaczy pudrem
> w kamieniu?

Puder ten uzywam razem z mama juz od wielu lat. I jestesmy obie bardzo
zadowolone. Tylko trzeba uwazac nakladajac. Bo latwo zrobic plamy. Ale
jak sie nalozy delikatnie, cieniutka warstwe i rownomiernie rozlozy to
wyglada to bardzo ladnie, nadaje skorze lekko opalony i zdrowy kolor,
delikatnie polyskuje, ale nie blyszczy sie.
Ja uzywam tego jako wykonczenie makijazu. Jednak panie sprzedajace
mowia, ze mozna a nawet nalezy nakladac bezposrednio na czysta skore. To
juz kwestia przyzwyczajenia.
Szkoda tylko ze takie drogie, ale starcza na bardzo dlugo.

pozdrawiam
Gosia

fryzurka
[Waw] Slady i rany po tradziku
Plaszcze - kraków?
Opuchlizna na powiece - jak zlikwidowac?
Pilates w Poznaniu [?]