Ziemia wulkaniczna-chwale

1. Data: 2004-04-03 08:27:06

Temat: Ziemia wulkaniczna-chwale
Od: "Hafsa" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

Witam, zanabylam via interent w esentia.pl ( moje pierwsze zakupy kosmetykow
przez net) Zywa ziemie wulkaniczna. Oczywiscie male opakowanie, uzywalam juz
2 x i jestem baaaaaardzo zadowolona z efektow. Mam cere tlusta z tendencja
do suchosci poza newralgiczna strefa T, 35 lat i pierwsze zmarszczki.
Maseczka ladnie wygladza skore, rozjasnia ja i powoduje miekkosc skory, po
pierwszym uzyciu skora byla lekko zaczerwieniona, ale po godzinie to
ustapilo, drugim razem zaczerwienienie nie wystapilo. Wyprobuje ja jeszcze
na plecy z krstami u mojej nastolatki, byle zgodzila sie, bym ja wysmarowala
takim zielonym blotkiem....
W ulotce jest jeszcze cala masa innych zastosowan: leczy tradzik i stany
zapalne,gleboko oczyszcza cere, dziaal przeciwzmarszczkowo, regeneruje skory
dojrzale, dziala liftingujaco, nawilza skory suche i odwodnione, polecana
dla palaczy-rozjasnia i regeneruje, usuwa toksyny, rozbija celulit,
ujedrnia, uszczelnia naczynia krwionosne, wzmacnia cebulki wlosowe, lagodzi
objawy luszczycy, pielegnuje skore dloni-wybiela, nawilza, zalecana przy
bolach reumatycznych i zwichnieciach. Uff.
Polecam. Hafsa

--
moj adres:hafsa[małpa]poczta.onet.pl
strona domowa: www.hafsa.republika.pl

1. Data: 2004-04-03 08:51:28

Temat: Re: Ziemia wulkaniczna-chwale
Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

a czy jest to wydajne?

1. Data: 2004-04-03 09:29:04

Od: "Hafsa" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> a czy jest to wydajne?

Ja mam opakowanie 75 ml i po 2-krotnym uzyciu mam 3/4 pudelka.Ciezko
powiedziec, czy wydajne, na pewno na kilka razy. Hafsa

1. Data: 2004-04-03 11:36:56

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bea" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> Czy mogłabys mi podac dokladnie jak sie nazywa ten kosmetyk jaka to firma,
> bo weszlam na ta strone ale nie moge znalesć tej żywej ziemi
> wulkanicznej!!!!

domniemywam ze jak kupione na esentii to chyba tylko to moze byc
http://www.esentia.pl/servlet/SNFProduct?p_pid=24134
&session=aa700b2f13aab7b7

pozdr

1. Data: 2004-04-03 11:38:33

Od: "Hafsa" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Czy mogłabys mi podac dokladnie jak sie nazywa ten kosmetyk jaka to firma,
> bo weszlam na ta strone ale nie moge znalesć tej żywej ziemi

Żywa ziemia wulkaniczna Tierras del volcan firma Abacosun
tutaj link
http://www.esentia.pl/servlet/SNFProduct?session=99f
f45678e846f71&p_pid=2413
4

Pozdrawiam Hafsa

1. Data: 2004-04-03 11:49:30

Od: "Hafsa" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <a...@n...ma> napisał w wiadomości
> Żywa ziemia wulkaniczna Tierras del volcan firma Abacosun
> [...]

Moj link jest zly niestety, nie potrafie wkleic poprawnie, ale Nicki podaje
dobry link.Przepraszam Hafsa

1. Data: 2004-04-03 16:04:25

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

jeszcze jest w esenti maseczka na promocji z glinki wulkanicznej ale innej
firmy , ciekawe czy to to samo?

1. Data: 2004-04-03 20:20:09

Od: "Bea" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> objawy luszczycy, pielegnuje skore dloni-wybiela, nawilza, zalecana przy
> bolach reumatycznych i zwichnieciach. Uff.

Witam!

Czy mogłabys mi podac dokladnie jak sie nazywa ten kosmetyk jaka to firma,
bo weszlam na ta strone ale nie moge znalesć tej żywej ziemi
wulkanicznej!!!!

dzieki z gory!!!

1. Data: 2004-04-03 21:02:34

Od: "KBL" <t...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cóż-wydałaś 48,60 zł na kosmetyk według twoich obliczeń na 8 krotne użycie.
Bardzo się cieszę, że jesteś szczęśliwa i zadowolona. Pozwolisz, że zapytam
i nie będzie to chyba aktem przekroczenia moich kompetencji, na jak długo ci
to starczy to raz, a drugie moje pytanie na jaki okres użytkowania tego
kosmetyku / nie neguję jego jakości/ musisz nabyć go za kwotę 350 zł?.
Trzecie moje pytanie już nie takie osobiste- jaką gwarancję daje ta firma?,
i jaki doradca, czy fachowiec polecił ten a nie inny produkt.
Proponuję, abyś odpowiedziała na parę pytań, dotyczących problemów, czy
oczekiwań związanych z urodą, cerą i skórą aby móc profesjonalnie doradzić
odpowiednien kosmetyki objęte gwarancją 100% satysfakcji. Według nwstępnie
udzielonych przez Ciebie informacji /masz cerę tłustą/ potrzebne Ci są
następuyjące kosmetyki, z tym że pierwsze trzy są podstawowe. Wszystkie 5 są
dostępne w cenie ogólnie 350 zł i okres ich użytkowania przy codziennym
stosowaniu to rok czasu.
1.KREM NAWILŻAJĄCY
2.TONIC OCZYSZCZAJĄCY
3.ŻEL OCZYSZCZAJĄCY
4.ŻELMATUJĄCY
5.ŻEL PRZECIWTRĄDZIKOWY

ŻYCZĘ MIŁEJ NIEDZIELI
niezależny przedsiębiorca
Krzysztof Błaszczyński

1. Data: 2004-04-04 07:13:49

Od: Hitomi <h...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2004-04-03 23:02, KBL wrote :
> [...]
> ich użytkowania przy codziennym stosowaniu to rok czasu. 1.KREM
> NAWILŻAJĄCY 2.TONIC OCZYSZCZAJĄCY 3.ŻEL OCZYSZCZAJĄCY 4.ŻELMATUJĄCY

a) Ale o co tak naprawdę chodzi?
b) Skąd się wzięło to magiczne 350 zł?
c) Co to za firma że daje 100% satysfakcji po konsultacji przez Internet?
d) Cóż, ja założenia tej grupy rozumiem trochę inaczej, ale może się mylę,
więc: mydło Clinique mam od grudnia, kosztowało około 70 zł, do teraz
zużyłam około 2/3, czyli jedno starczy na około 6 miesięcy codziennego
stosowania, czyli na rok potrzebuję 2 mydełek a za 350 zł miałabym
ich 5. O czym świadczy to 2 i pół roku?

Hitomi

szczecin- depilacja
[SPAM] Chcesz wyjechać nad morze??