Re: Ziemkiewicz forever ?

Data: 2019-06-09 12:24:17
Temat: Re: Ziemkiewicz forever ?
Od: Kviat

W dniu 09.06.2019 o 00:05, XL pisze:

> [...]

Z tym się zgadzam. Nie bez powodów wprowadzili religię do szkół.

Trzeba edukować i uczyć młodzież samodzielnego myślenia, a nie wbijać im
do głowy jedyną prawdę proroków.

> Sam? - niemożliwe. Obrona na obecnym etapie wymaga zbiorowego działania,
> wręcz ofensywy.

Racja. Irlandia dała radę, to i my też damy radę.

https://natemat.pl/275215,w-czechach-nastapil-formal
ny-rozdzial-panstwa-od-kosciola-ustawa
"Czeski rząd pokazał jak można "rozstać się" z Kościołem. A teraz
zaostrzył jeszcze przepisy"

Można? Można.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr