Ziemkiewicz forever ?

121. Data: 2019-06-22 02:47:43

Temat: Re: Ziemkiewicz forever
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 20 czerwca 2019 00:15:22 UTC+2 użytkownik Ilona napisał:

> Nie kochają.
> Husaria zjadła dinozaury :-|
> https://twitter.com/bogdan607/status/109106721881582
7968

> --

:))) ŚWIETNE; Kodolicja przecież od dawna w tego typu teksty wierzy,
choć tak wogóle (czyt. całkiem) nie wierzy. na każdym poziomie.
tzn. podstawowym, bo do wyższych nie masz jak się u nich nawet odwoływać.

Reasumując: Husaria zabiła dinozaury rzucając kopiami swych kopii wprost
w serca dinozaurów, które tekst odczytały i się na śmierć zaśmiały,
że jest za śmiały:)

dzięki Ilonka za nowożytne znaleziska,
jacek

122. Data: 2019-06-22 03:05:55

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 20 czerwca 2019 03:45:42 UTC+2 użytkownik Ilona napisał:

7968

> a tak, to bieda z nędzą wyzierała z morza...
>
> Polish-Lithuanian Commonwealth Navy, miała w tym czasie 12 frachtowców
> wypożyczonych od gdańskiego kupca, które i tak wkrótce Duńczycy spalili.
>
> https://en.wikipedia.org/wiki/Polish%E2%80%93Lithuan
ian_Commonwealth_Navy

No ale pocieszyć się możem, iż dzięki tej nieudolności RON dziś mamy wolność
zaporosko-hajdamacką, jaką Sicz Brukselska nam szykuje chcąc nas w regestra
swoich semenów zapysaty. Na własne oczy zatem widzim, jako co bardziej śmiałym
z nas pokozaczyć pozwala. Z tym ze zawsze się kończyło tym, iż kozak sobie
pohulał, a później był goły i wesoły - boć co pierwej Tatarom nałupił, to też
wszystko wnet tanio wyprzedał i przekozaczył na horyłkę a fajki, po czem nowej
musiał rezuńskiej ruchawki szukać coby się gdzie obłowić dało.

123. Data: 2019-06-22 03:20:44

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13/06/2019 o 23:42, Ilona pisze:

> i tej, także:
>
> i pomyśl, że jakiś komitet, złożony z neolevaczków mógł by
> zakwestionować twoja płeć i urzędowa nadać inną.
>
> -- \
to co z ta twoja plcia? na co zmienili?

--
gazebo

124. Data: 2019-06-22 03:22:41

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09/06/2019 o 20:12, Ilona pisze:

> jak tak dalej zajdzie, to w przyszłości olimpiady będą ze zwierzętami :)))
>
> --

niedoinformowany jestes
--
gazebo

125. Data: 2019-06-22 03:24:41

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11/06/2019 o 22:24, Ilona pisze:

> Jednak, zgodnie z założeniami oblesnego levactwa, to tylko faza wstępna,
> dalej, gdy będzie się podważać tożsamość człowieka, w ogóle, zapewne
> następne będą genetyczne mutacje, czy hybrydy ludzkie i zwierzęce.

strasznie jestes opozniony w kwestii hybryd, sporo lat ci umknelo
--
gazebo

126. Data: 2019-06-22 05:11:26

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 22 czerwca 2019 03:05:56 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> [...]
> wszystko wnet tanio wyprzedał i przekozaczył na horyłkę a fajki, po czem nowej
> musiał rezuńskiej ruchawki szukać coby się gdzie obłowić dało.

drobna dygresja, Jakubie.
chyba nie wierzysz, że Ilona pisząc "i katolikiem" zapędziła się w ferworze
walki z lgbt, ale pisala to w pełni (wpełni) świadomie, czekając na reakcję.
Bóg tylko wie dlaczego takie zwykłe chwyty ona stosuje, ale i tak podziwiam.

Pokojowo tylko staram się być, choć nie zawsze to widać, słuchać i czuć.

jacek

127. Data: 2019-06-22 05:27:15

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 22 czerwca 2019 03:24:42 UTC+2 użytkownik gazebo napisał:

> strasznie jestes opozniony w kwestii hybryd, sporo lat ci umknelo
> --
> gazebo

A Ty, Gazebo, myślisz, że nie jesteś strasznie opóźniony?
Transformersy cię zauroczają, choć to żadna hybryda?
Czy może nie wiesz, że w kosmos z 5 lat temu wylecieli ci od egzobiologii,
genetyki i nas badania?

Zobaczyłbyś, jeśli Bóg by pozwolił, jak wyglądają maszyny biotyczne,
wówczas byś wiedział o czym mówisz i co kom u zarzucasz.

Przepraszam za ostry język, ale Ilonie, tak jak tobie, nie mam nic do zarzucenia.

jacek

128. Data: 2019-06-22 11:18:24

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22/06/2019 o 04:27, j...@o...pl pisze:

> [...]
> Transformersy cię zauroczają, choć to żadna hybryda?
> Czy może nie wiesz, że w kosmos z 5 lat temu wylecieli ci od egzobiologii,

kto wylecial i po co to nie wiem, takie badania nad organizmami robi sie
od dawna, co ciekawe udane

--
gazebo

129. Data: 2019-06-25 02:46:40

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-22 03:05, Jakub A. Krzewicki wrote:

> [...]
> wszystko wnet tanio wyprzedał i przekozaczył na horyłkę a fajki, po czem nowej
> musiał rezuńskiej ruchawki szukać coby się gdzie obłowić dało.

Pomału się już to kończy. Idą nowe wyzwania.

130. Data: 2019-06-25 02:48:11

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-22 05:11, j...@o...pl wrote:

> [...]
>
> Pokojowo tylko staram się być, choć nie zawsze to widać, słuchać i czuć.

Zauważamy i doceniamy!

Refleksja ich nie dopadła
Ludzie maja swoje problemy
To się nazywa brak hamulców