Ziemkiewicz forever ?

81. Data: 2019-06-12 08:49:05

Temat: Re: Ziemkiewicz forever
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11/06/2019 o 22:18, Ilona pisze:

> przyglądnij sie tej fotografii i nie pierdol, że sie coś komuś wydaje.

nie wyrazaj sie glupi cipo

--
gazebo

82. Data: 2019-06-12 08:49:49

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11/06/2019 o 22:28, Ilona pisze:

> To o czym nam chciałeś powiedzieć?

przeczytaj jeszcze, i do skutku
--
gazebo

83. Data: 2019-06-12 11:19:36

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.06.2019 o 23:52, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Nie wiem jak cvietuś, ale ja chciałbym być liskiem (kitsune) ;)

Nie wiem jak ty, ale ja nie psuję cytowania.
Ja tego nie napisałem.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

84. Data: 2019-06-13 10:51:08

Od: Sylwester Balkowski <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 08.06.19 um 22:20 schrieb Kviat:

> Bezczelność, chamstwo i prostactwo takich ludzi jak Klepacka i
> Ziemkiewicz jest dla wszystkich normalnych Polaków ostrzeżeniem.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Wlazl cham do salonu, otrzepal zablocone buty, wyrzucil z nich slome,
beknal, piernal i zasmial sie ze sszokowanego towarzystwa. Zalew
chamstwa i prostactwa w Polsce i niektorym sie to podoba.
A pozniej sie dziwia brutalizacji zycia, informacjom o znecaniu sie nad
zwierzetami, gwaltami na ulicach, w domu, wypadkom, pijanstwu,
samobojstwom dzieci i mlodziezy...
Tylko pogratulowac idoli albo moj idol swiadczy o mnie.

--
makita nimo sa ulahi
sb

85. Data: 2019-06-13 19:14:47

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 12 czerwca 2019 11:19:38 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> Nie wiem jak ty, ale ja nie psuję cytowania.
> Ja tego nie napisałem.

Sorry, nieuważne cięcie.

86. Data: 2019-06-13 20:39:19

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13/06/2019 o 18:14, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Sorry, nieuważne cięcie.

ja lubie koty :)

--
gazebo

87. Data: 2019-06-13 21:41:57

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:

> To są problemy ludzkie i czasem się zdarzają.
> Obleśne levactwo kwestionuje płec, jako wstep do czegoś znacznie obleśnego.

I żąda ,,małżeństw dla wszystkich". Kozy już drżą z ekscytacji.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

88. Data: 2019-06-13 21:43:52

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:

> Jak mu nie pasuje metode profesora Preobrażeńskiego, to ewentualnie
> pozostaje pies Pawłowa :)))

Już nim jest. Ma utrwalone właściwe odruchy - po linii.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

89. Data: 2019-06-13 22:05:12

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-12 08:47, gazebo wrote:

> pogranicza dziecko, pogranicza

to kwestia oceny a właściwie, samooceny.

//moze, z jakichs powodow masz zanizona?

90. Data: 2019-06-13 22:07:48

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-12 08:49, gazebo wrote:

> nie wyrazaj sie glupi cipo

i pomyśl, choć przez chwile.

https://v.wpimg.pl/ODAzOTM2YCUgGDlnYkltMGNAbT0kEGNmN
Fh1dmJ9YHdyQjdgeQZgIG8NPz0gVWE0LVV3ZnoDeXZ2T3Z5eAJ_d
HZDeWJ0HS4qJQgqNT4fJDYoHygxPxwlNCZYMg==

"O Heidi, która została Andreasem. Dramatyczna historia mistrza
Pierwsze 32 lata przeżył jako Heidi Krieger. Kolejnych 18, po zmianie
płci, już jako Andreas. Heidi zdobywała medale świata dla NRD. Była
ofiarą dopingu. Gdy tylko zaczęła trenować pchnięcie kulą, faszerowano
ją niebieskimi tabletkami - bombami hormonalnymi z testosteronem, od
którego zaczęły się kłopoty, ale nie tylko. Gdyby nie sprawa z
dopingiem, Andreas na procesie nie poznałby swojej przyszłej żony. "

i tej, także:

https://v.wpimg.pl/ODAzOTM2YCUgGDlnYkltMGNAbT0kEGNmN
Fh1dmJ9YHB2STdiewJgIG8NPz0gVWE0LVV9ZX8Gd3N3SnlgYAp8f
XZDfGd_A2AsJBMrPWBZPS0kHSomY1g_I2MH

//
https://kobieta.wp.pl/o-heidi-ktora-zostala-andrease
m-dramatyczna-historia-mistrza-6017069512508033a

Refleksja ich nie dopadła
Ludzie maja swoje problemy
To się nazywa brak hamulców
Adamowiczowa do PE :-))