Ziemkiewicz o "Kolonii Poland"

21. Data: 2013-03-18 18:15:21

Temat: Re: Ziemkiewicz o "Kolonii Poland"
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości
news:ki7ksr$brr$1@node1.news.atman.pl...

> Ach, ta logika talmudyczna. Wystarczyło by jednak dopisać, że spośród
> innych krajów europejskich Rzeczpospolita była krajem, w którym dola
> chłopa była z całą pewnością nienajgorsza. Z dzisiejszego punktu widzenia-
> jeśli chodzi o możliwości np zmiany swojego losu- mógł np iść do wojska-
> gdzie np w

Druga mozliwoscia bylo np. popelnienie samobojstwa. Aczkolwiek byla
zagrozona niezbyt nobilitujaca forma pochowku.

I na tym wolnosci chlopskie sie konczyly. No, ale wolni byli, prawda Ci to.

> Płacili łapówy werbunkowym, żeby ich nie brali!

Co za niewdziecznicy.

Czy chiron przestanie nmnie kiedykolwiek zaskakiwac idiotyzmem wlasnym?

22. Data: 2013-03-18 19:28:55

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 18 marca 2013 14:52:01 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:
> [...]
Po góra 20 latach nasz punkt dojścia doskonale symbolizuje reklama samochodu, w
której polscy piłkarze pod dyktando niemieckiego trenera zachwalają "niemiecką jakość
z polskiej fabryki" - pisze. - Polak biega po boisku i poci się przy taśmie
montażowej, Niemiec kieruje i zgarnia zysk. A dlaczego zysk z polskiej fabryki nie
bogaci Polski, tylko Niemcy?

ministrowi Boniemu, gdy tłumaczył fiasko projektów informatyzacji państwa. I nikt mu
nie zaprzeczył. Tak historia zatoczyła koło: państwo neokolonialne, jakim jest III
RP, zamiast wybijać się na niezawisłość, dobrowolnie poddało się ponownej
kolonizacji.

Rzeczy".

> Ziemkiewicz forever.

gdyby nie maz to bys pewnie z nim do lozka poszla ;P

23. Data: 2013-03-18 19:33:56

Od: Ruda** <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-03-18 20:28, m...@g...com pisze:

> [...]
kolonizacji.

Rzeczy".

> gdyby nie maz to bys pewnie z nim do lozka poszla ;P
a fe

24. Data: 2013-03-18 19:36:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 18 Mar 2013 16:56:39 +0100, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Druch" <d...@...hostingasp.pl> napisał w wiadomości
ps.com...

> Nawet Kaczynski nie da rady?

> Powiedz nam, jak to uczynic, my tez chcemy ocalec, chocby czesciowo.

Nam, my? - słuchajCIE NAS :-|
--
XL

25. Data: 2013-03-18 19:40:36

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Mar, 19:03, "Chiron" <i...@g...com> wrote:
> Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w
wiadomościnews:6c956a1f-be22-48bf-a06b-c1cd45d89b1c@
he10g2000vbb.googlegroups.com...

> A Ty?
> Co napiszesz o sobie?
>
> "Rzeczpospolita była państwem, w którym w imię wolności polskiej
> szlachty w niewoli tkwili polscy chłopi. Komu jednak ta prawda jest
> dziś potrzebna? Potomkom panów czy niewolników?"
>
> http://wyborcza.pl/magazyn/1,128593,12428726,My__szl
achta.html

> [...]
> krajach skandynawskich chłopi rwali się do służby wojskowej. Czyli- po
> dzisiejszemu patrząc- można wnioskować, że skandynawscy chłopi byli
> usposobieni patriotycznie- a polscy nie (taki wniosek- w stylu GW).
> No i w ogóle- należy najpierw dla przyzwoitości choćby (wiem, wiem- gdzie GW
> a gdzie przyzwoitośc) napisać, że patrzenie z dzisiejszego punktu widzenia
> poprzez pryzmat dzisiejszych czasów na czasy I Rzeczypospolitej- daje
> najczęściej efekty komiczne wręcz- że o nieporozumieniach nie wspomnę.  No
> i - bardziej Polakiem w I Rzeczypospolitej był taki Wit Stwosz, na przykład

Nie durniu chłopki w polsce byli zawsze antypolscy, jedyne kogo
naprawdę się bali to polaków, bo polska szlachta to rasizim i chłopi
zawsze się żalili zaborcom, dlatego masz ciągle chłopów podpuszczanych
na powstania i mordowanych powstańców.
Ta mentalność jest do dziś , elity polityczne niepoczytalnie kradną, a
chłopków non stop podpuszcza kler przeciw polakom.

26. Data: 2013-03-18 19:40:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 18 Mar 2013 12:28:55 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> [...]
kolonizacji.

Rzeczy".

> gdyby nie maz to bys pewnie z nim do lozka poszla ;P

Ba, a gdyby jeszcze przy tym Ziemkiewicz był czarny... :->

--
XL

27. Data: 2013-03-18 19:49:18

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 18 marca 2013 20:33:56 UTC+1 użytkownik Ruda** napisał:
> [...]
Polski. Po g�ra 20 latach nasz punkt doj�cia doskonale symbolizuje reklama
samochodu, w kt�rej polscy pi�karze pod dyktando niemieckiego trenera
zachwalaj� "niemieck� jako�� z polskiej fabryki" - pisze. - Polak biega po
boisku i poci si� przy ta�mie monta�owej, Niemiec kieruje i zgarnia zysk. A
dlaczego zysk z polskiej fabryki nie bogaci Polski, tylko Niemcy?

wyrwa�o si� ministrowi Boniemu, gdy t�umaczy� fiasko projekt�w
informatyzacji pa�stwa. I nikt mu nie zaprzeczy�. Tak historia zatoczy�a
ko�o: pa�stwo neokolonialne, jakim jest III RP, zamiast wybija� si� na
niezawis�o��, dobrowolnie podda�o si� ponownej kolonizacji.

Rzeczy".

> a fe

co a fe? ;)
fe-mina ;P

28. Data: 2013-03-18 19:50:21

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 18 marca 2013 20:40:37 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:

> [...]
kolonizacji.

Rzeczy".

> Ba, a gdyby jeszcze przy tym Ziemkiewicz był czarny... :->

Ma przynajmniej ziemiste nazwisko -to musi ci wystarczyc... ;)

29. Data: 2013-03-18 19:52:56

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 18 marca 2013 16:57:14 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:
> jutro, o 14

Jutro bedzie futro -bo zawali sie kurs zlota i banki przestana wyplacac pieniadze...
;P
A slowem-kluczem do ocalenia jest totalna decentralizacja...czyli przetwarzanie
rozproszone ;)

30. Data: 2013-03-18 19:56:59

Od: Ruda** <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-03-18 20:52, m...@g...com pisze:

> [...]
pieniadze... ;P
> A slowem-kluczem do ocalenia jest totalna decentralizacja...czyli przetwarzanie
wez nie strasz

Stankiewicz o "Kolonii Poland"
"Bądź moim actimelkiem!"
Reprezentanci narodu biskupów zagarneli pochówek.
Na tok fm
Zażółcony tego uczy obecnie katolicka propaganda.