Zimowanie juki

11. Data: 2005-01-18 08:19:01

Temat: Re: Zimowanie juki
Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nieobłożone też wytrzymuje - 30 stopni C.

Nawet w Zamosciu :))

Pozdrawiam, Krystyna

12. Data: 2005-01-18 08:50:24

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Guru wrote:

> Rośnie mi takie cos:
> http://www.n-com.home.pl/pro/view_photo.php?set_albu
mName=co-to-jest&id=cus
> TeresaR twierdzi że to juka...
> Powinienem to jakoś zabezpieczyć od mrozu???

Nie zabezpieczam i żyją a nawet kwitną :)

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

13. Data: 2005-01-18 09:34:03

Od: "TereniaR" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>TeresaR twierdzi że to juka...
>Powinienem to jakoś zabezpieczyć od mrozu???

Ja swoich nie zabezpieczam,oczyść wiosną dolne suche i czekaj na kwiaty.
Po liściach wydaje mi się że to juka karolińska.
Na Twoim miejscu przesadziłabym ją ,jest taka wciśnięta w ten płot{-:
Ładnie wygląda posadzona jako soliter :-}

Pozdrawiam TeresaR
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

14. Data: 2005-01-18 10:07:43

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Uff...
> --
> Guru kawowy

Skończyłeś kawusię ? Jeśli tak, zrób dokładne
fotki drzewka, szczególnie u jego podstawy.

Pozdrawia wymownie boletus

Ps. Guru, na grupie już jest guru.

15. Data: 2005-01-18 12:36:26

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:e7fou01tipm9s8bfpb7qhoakqe5b3ktka8@4ax.com Guru
<n...@n...home.pl> napisał(a):

> TeresaR twierdzi że to juka...
> Powinienem to jakoś zabezpieczyć od mrozu???

Hejka. Niektórzy na zimę zbierają liście juki do kupy i nakładają na
taki pędzelek rajstopy (jedną nogawkę, czy jak to się nazywa). :-)

> Help...

Help yourself. ;-)
Pozdrawiam sedentarnie Ja...cki

16. Data: 2005-01-18 15:11:32

Od: "Sylwia S" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Użytkownik "Sylwia S" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

>roztapiająca
>
>Nieobłożone też wytrzymuje - 30 stopni C.
>
>Pozdrawiam, Basia.
>
>Więc po co tak sie starałam?
więcej nie będe:)
pozdrawiam wyzwolona
Sylwia

17. Data: 2005-01-18 16:20:07

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rośnie mi takie cos:

Witam,
wydaje mi się, ze nie doceniasz tej roślinki, tak to jest jak coś łatwo
przychodzi !
Ja długo czekałam na jukę, odhodowana w sklepach to jedna z droższych
roślinek.
Oczywiście nie o cenę tu chodzi - ale te kwiaty!!

> Powinienem to jakoś zabezpieczyć od mrozu???

na to pytanie dostałeś już dużo odpowiedzi, ja tylko potwierdzam - moja
rośnie 5 lat, nigdy nie była przykrywana, chociaż na początku była malutka.
pozdrawiam, Bogda
p.s. galeria bardzo mi się podoba!!

18. Data: 2005-01-18 17:01:21

Od: Basia Kulesz <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sylwia S wrote:

> więcej nie będe:)

Zawsze mówiłam, że lenistwo popłaca:-))))))) Ale faktycznie od ponad 20
lat juki uprawiam i różne zimy były w tym czasie;)

Pozdrawiam, Basia.

P.S. Zawsze możesz się starać wokół jakiejś bardziej wartościowej rośliny:-D

19. Data: 2005-01-18 17:30:06

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@i...pl>
> Zawsze mówiłam, że lenistwo popłaca:-))))))) Ale faktycznie od ponad
20
> lat juki uprawiam i różne zimy były w tym czasie;)

Zaczynałaś sadzić juki już w piaskownicy?
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

20. Data: 2005-01-18 18:39:43

Od: Guru <n...@n...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 18 Jan 2005 11:07:43 +0100, "boletus" <b...@o...pl> wrote:

> Skończyłeś kawusię ? Jeśli tak, zrób dokładne
> fotki drzewka, szczególnie u jego podstawy.

Rano nie zdążyłem, a wróciłem z pracy już po ciemku. Zrobiłem z lampą,
niewiele widać ale sprobuj zdiagnozować:
http://www.n-com.home.pl/pro/view_photo.php?set_albu
mName=co-to-jest&id=drzewo_dla_boletusa

> Pozdrawia wymownie boletus
> Ps. Guru, na grupie już jest guru.
Ale ja nie jestem Guru_ogrodowy, więc nicka zachowam ;-)
--
Guru kawowy ponownie

choroby czereśni
Zagadka ;-)
Kto przygotowałby dla mnie zraz jabłonki Close?
Bank Wymiany Roślin
roślinki