roślinki

1. Data: 2005-01-17 19:27:24

Temat: roślinki
Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj, Miłko
przed chwilą zajrzałam do galerii roślin, bardzo mi się podoba. Mam
nadzieję, że wkrótce ją zasilę.
Wśród roślinek, które masz do wysępienia moją uwagę przyciągnęła funkia (ta
w dole zdjęcia ), na wszelki wypadek nie rozdawaj jej w całości, bo też bym
troszkę chciała.
Przy okazji : stało sie coś o czym wstydzę się napisać, przyznam Ci się
jednak. Otóż ten mikołajek alpejski, którym zawracałam Ci głowę chodził za
mną od dawna. Chodząc po sklepach z nasionami zawszę zwracam uwagę na
ciekawsze nasiona. Wyobraź sobie, że ja go kupiłam i całkiem o tym
zapomniałam!!
Kiedy już Moni mi go obiecał, przyszło olśnienie. Poszłam sprawdzić do
nasion i rzeczywiście!
No cóż i tak się pocieszam, że sama sobie przypomniałam, gdybym go znalazła
wiosną byłoby jeszcze śmieszniej. Tak, że napewno wyślę Ci trochę, jednak z
tego co pamiętam mikołajki lubią przepuszczalną glebę. Musisz się postarać o
trochę piasku.
pozdrawiam,
Bogda
P.s. tylko mnie nie wydaj.

2. Data: 2005-01-17 19:34:19

Temat: Re: roślinki
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:csh3e1$ohn$1@wejherowo.who.vectranet.pl Bogda
<b...@w...pl> napisał(a):

> P.s. tylko mnie nie wydaj.

Hejka. To będzie grupowa tajemnica. :-D
Pozdrawiam poliszynelowo Ja...cki

3. Data: 2005-01-17 19:40:00

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tego co pamiętam mikołajki lubią przepuszczalną glebę. Musisz się postarać

To miało iść na priv do Miłki, chyba spalę się ze wstydu.
To już drugi raz pomyłkowo wysłana wiadomość na Wasze forum, i to jaka !!!
Na przyszłość 5 razy zastanowię się zanim kliknę "wyślij", że tez tylko mnie
sie to zdarza (-:
ale galeria jest super!
pozdrawiam, Bogda

1

4. Data: 2005-01-17 19:44:51

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. To będzie grupowa tajemnica. :-D
> Pozdrawiam poliszynelowo Ja...cki

A tak się spieszyłam, żeby szybko wyjaśnić. Wszystko dlatego, że zanim
wysłałam musiałam chwilę pomyśleć!!
Bogda

5. Data: 2005-01-17 20:21:07

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Na przyszłość 5 razy zastanowię się zanim kliknę "wyślij", że tez tylko

Nic się nie stało, wszakże jesteśmy jak Bracia i Siostry ;-)
Jedno jest pewne ... w tym roku mikołajków mi nie zabraknie :-)))))

Serdecznie Miłka

6. Data: 2005-01-17 21:00:40

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Tak, że napewno wyślę Ci trochę, jednak z
> tego co pamiętam mikołajki lubią przepuszczalną glebę. Musisz się postarać

http://www.salamandra.org.pl/magazyn/b10a02.html

Pozdrawia mikołajkowo boletus

Nasiona
Ukarińskie odmiany C. mas