Ziobro i wyrok polityczny ?

41. Data: 2008-12-18 13:54:10

Temat: Re: Ziobro i wyrok polityczny ?
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> No to nie zapraszam dzisiaj na obiad, bo u mnie dzisiaj wątróbka. :D

ale nie pomyliłeś wątróbki ze schabowym..? :D

--
http://www.lastfm.pl/music/max+km+trener/_/Aniele
"quem bate para ensinar, ensina a bater"

42. Data: 2008-12-18 19:09:21

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gawron" <s...@l...po> napisał w wiadomości
> Veronika<v...@o...pl>

> http://wiadomosci.onet.pl/1881144,11,item.html
> No dobrze, kupuję wyjaśnienia sądu :).
> Kto w dobrym czasie antenowym wojuje, niech się liczy z tym, że kiedyś za
> dobry czas antenowy będzie musiał zapłacić.

I gucio ;)
A jak dobrze pomyśleć, to być może wcale nie będzie musiał nic płacić,
tylko po prostu musi się pospieszyć i złożyć przeprosiny póki jego
sprawa jest jeszcze 'na fali'. Jak teraz zwoła konferencję i przeprosi, to
zawsze jest
szansa, że ktoś to tu i tam w telewizji pokaże - jako 'ciekawostkę' - ale to
wystarczy.

43. Data: 2008-12-18 19:19:49

Od: "Gawron" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Redart<r...@o...pl>

[...]
> [...]
> przeprosi, to zawsze jest
> szansa, że ktoś to tu i tam w telewizji pokaże - jako 'ciekawostkę' -

Ooo.

Gawron

44. Data: 2008-12-18 23:36:12

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jeśli wg ciebie wybór jest całkowicie oderwany od poglądu - to na pewno
> inną :)

Wg mojej wybór jest tutaj prawem, a pogląd treścią.

> "opanowany czymś, przez coś" - ty nie polemizujesz z poglądami, tylko z
> osobami. to są argumenty ad personam. a potem sobie wysnuwasz wniosek na
> pierwszy rzut oka sprzeczny z powyższym:

Trudno nie personifikować poglądów. Zawsze są związane z osobami. Zauważ
jednak, że przy zmianie pogladów stosunek do osoby się zmienia.
A jeśli chodzi o polimikę, to "polemizuję" z Tobą na tle moich i Twoich
poglądów. Poza małymi, prawie niewidocznymi wyjątkami nie używam
argumentów ad Twoja persona. Ale powiedz coś miłego o Kaczyńskich i jego
najbliższym otoczeniu, to suchej nitki na nich nie zostawię. Z nimi jednak
nie polemizuję, więc nie chcę być wobec nich cool. :)

> ale jak mu się lepiej przyjrzeć, to już nie taki sprzeczny.
> nie trawisz osób - za ich poglądy.
> nie przeszkadza ci nawet pomyłka w osobach - skoro reprezentuje pogląd
> odmienny od twojego, to jest podżegaczem czy kimś tam. brawo :)

Przeszkadza, dlatego sprostowałem.

> byłeś równie wrażliwy na punkcie wrogów klasowych?

Kiedyś byłem mało świadomy. Gdy to określenie było w powszechnym użyciu,
nie przywiązywałem wagi do jego znaczenia. Myślę, że raczej nie byłem.
Matka nie pozwalała mi się zapisać do zuchów, nie miałem pojęcia dlaczego.
Ja chciałem przygody. ;D

michał

45. Data: 2008-12-18 23:38:00

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale nie pomyliłeś wątróbki ze schabowym..? :D

Ok. Powiadomię Cię. :D

michał

Pro?ba
Re: Jumbo!
Witkacy
[ot] Wysocki - wiezienne,blatnyje piosenki
depresja