Ziola z domu

1. Data: 2001-08-22 16:12:23

Temat: Ziola z domu
Od: Gamon' <r...@m...sggw.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Jaka moze byc przyczyna tego, ze ziola rosnace w domu sa mniej dorodne,
niz te na balkonie (gdzie narazone sa na szkodniki, a w domu - odpukac!
- na razie spokoj). Jedne i drugie rosna w pelnym sloncu. Czy to moze
byc po prostu wynik niecvo innego skladu ziemi?

Pozdrawiam,
robal.

2. Data: 2001-08-22 22:10:23

Temat: Re: Ziola z domu
Od: "katarzyna sornat" <k...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Gamon' wrote in message <3...@m...sggw.waw.pl>...

>byc po prostu wynik niecvo innego skladu ziemi?<

raczej powietrza, pamietaj, ze nie ma czegos takiego jak roslina domowa.

katarzyna

3. Data: 2001-08-23 00:34:42

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Gamon'" <r...@m...sggw.waw.pl> wrote in message
> [...]
> - na razie spokoj). Jedne i drugie rosna w pelnym sloncu. Czy to moze
> byc po prostu wynik niecvo innego skladu ziemi?

A to slonce w domu nie przez szyby swieci?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

4. Data: 2001-08-23 08:07:45

Od: "Robert" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Gamon'" <r...@m...sggw.waw.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> - na razie spokoj). Jedne i drugie rosna w pelnym sloncu. Czy to moze
> byc po prostu wynik niecvo innego skladu ziemi?

Moze je wzerac przedziorek, który nie lubi przeciagów i spryskiwania (wiatr
i deszcz).

Robert

5. Data: 2001-08-23 17:30:17

Od: Gamon' <r...@m...sggw.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert wrote:

> Moze je wzerac przedziorek, który nie lubi przeciagów i spryskiwania (wiatr
> i deszcz).

Zre te na balkonie - w domu mam teraz (odpukac!) spokoj.

Pozdrawiam,
robal.

Cisus - co roku te same kaprysy
Dylematy pryskacza