Złam rozkaz: nie zabijaj!

11. Data: 2014-06-19 13:40:23

Temat: Re: Złam rozkaz: nie zabijaj!
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-06-19 13:36, Ikselka pisze:
> " Proszę Państwa, dnia 18 czerwca 2014 roku wróciła komuna."
>
> Z komentarzy pod:
> http://www.wprost.pl/ar/452831/Strategia-Tuska-Klama
c-w-20070809111213-a-na-2014-palic-glupa/

Gdzie tu widzisz komunę? Wolę Tuska niż PiS, który chce zrobić z Polski
kolonię Izraela ;)

12. Data: 2014-06-19 13:54:24

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-06-19 13:36, Ikselka pisze:
> Z komentarzy pod:
> http://www.wprost.pl/ar/452831/Strategia-Tuska-Klama
c-w-20070809111213-a-na-2014-palic-glupa/

Tzw. "Afera podsłuchowa" to burza w szklance wody

13. Data: 2014-06-19 14:08:36

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Zdumiony
To pis moim zdaniem znowu zrobił zamach stanu, bo to dziwne że tylko pisu taśmy nie
nagrywały, a przecież pis to banda cwaniaków, ostro zaburzona na punkcie seksu i tu
dopiero by były afery. Zresztą mamy te same metody co za komuny, a pis to postkomuna,
gdzie ze wszystkim co liberalne jest w stanie wojny. Zresztą na zachodzie gdzie
publikowano zagrażające np: teroryzmem niusy służby wchodziły do gazet i rekwirowały
sprzęd.

14. Data: 2014-06-19 14:22:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Jun 2014 13:34:46 +0200, zdumiony napisał(a):

> Chcesz rozmawiać tylko z potakiwaczami?

A muszę z nieświadomymi?

15. Data: 2014-06-19 14:23:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Jun 2014 13:54:24 +0200, zdumiony napisał(a):

c-w-20070809111213-a-na-2014-palic-glupa/

> Tzw. "Afera podsłuchowa" to burza w szklance wody

Do tego usiłują ją sprowadzić w każdym razie :->

16. Data: 2014-06-19 19:30:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://pl.wikipedia.org/wiki/Efekt_motyla

17. Data: 2014-06-20 11:41:37

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 19 czerwca 2014 12:58:36 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> Nie - dziś siedzę w domu, podziwiam w tv, jak się właśnie przyczynił Tusk
>
> :->

Czcisz Cialo Boga w ciele Tuska za pośrednictwem ciala telewizora? ;)

18. Data: 2014-06-20 11:44:50

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 19 czerwca 2014 13:54:24 UTC+2 użytkownik zdumiony napisał:

c-w-20070809111213-a-na-2014-palic-glupa/

> Tzw. "Afera podsłuchowa" to burza w szklance wody

Mowisz jak Tusk. Tyle ze wtedy nie robilby konferencji prasowych.
Kiedy na konferencji prasowej o wejściu ABW do Wprostu POwiedzial
dziennikarzom ze ma "ważniejsze sprawy na glowie" - z tłumu padlo
pytanie: -Mundial?

19. Data: 2014-06-20 13:04:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Jun 2014 02:41:37 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> Czcisz Cialo Boga w ciele Tuska za pośrednictwem ciala telewizora? ;)

Przywołuję. Boga.

20. Data: 2014-06-20 13:05:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Jun 2014 02:44:50 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> [...]
> Kiedy na konferencji prasowej o wejściu ABW do Wprostu POwiedzial
> dziennikarzom ze ma "ważniejsze sprawy na glowie" - z tłumu padlo

Hue hue, oto cała prawda o Tusku :-/

Psychologia kontra ksiądz
Nosiła do szkoły martwe dziecko
Powszechna deklaracja praw seksualnych człowieka.
Pytanie
Sąd skorupkowy