Strona główna Grupy pl.sci.medycyna Złamanie podudzia i strzałki - brak zrostu po 8 miesiącach - co dalej? Re: Złamanie podudzia i strzałki - brak zrostu po 8 miesiącach - co dalej?

Re: Złamanie podudzia i strzałki - brak zrostu po 8 miesiącach - co dalej?

From: fReLuZ <f...@i...com.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Złamanie podudzia i strzałki - brak zrostu po 8 miesiącach - co
dalej?
Date: Mon, 29 Nov 2010 21:44:26 +0100

W dniu 2010-11-28 20:52, Ikselka pisze:

> Niekoniecznie przez lekarzy.
> Ostatnio zetknęłam się z pewnym przypadkiem w bardzo bliskiej rodzinie.
> Dotyczy młodego człowieka świeżo po studiach, który całe 5-letnie studia
> (ba, i wcześniej też, całe liceum) prowadził siedzący tryb życia w 4
> ścianach, żywił się prawie wyłącznie w McDonalds orac czipsami i colą (sama
> to stwierdziłam, kiedy zabrałam go jako 13-latka na wczasy i tam mi
> pyskował, nie nadawał się do normalnej stołowki, nic mu nie smakowało tam
> choć jedzenie było swietne - napyskował i szedł w miasto na pizzę i colę
> [...]

hmmm.... to prawie jak u mnie - tylko inaczej :)... tzn. przed zlamaniem
bylem na diecie, ale teoretycznie "zdrowej", a wiec surowki, zdrowa
zywnosc, malo miesa, duzo serow, zero jakis wstretnych hamburgerow,
liczenie kalorii 2000 dziennie... duzo sportu, sauna etc... Wyniki
morfologiczne super, samopoczucie super.

no i po wypadku nieco rozluznienie, ale nie mozna wrocic natychmiast z
takiej diety..wiec powoli zaczolem zajadac wszystko lacznie z
hamburgerami... Ale potym holesterol skoczyl ponad norme, reszta w
normie....