Złamanie stawu skokowego

1. Data: 2005-11-21 10:04:11

Temat: Złamanie stawu skokowego
Od: "Przemo" <p...@c...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
jakies 20 dni temu złamałem noge w stopie tzn złamanie stawu skokowego ze
skręceniem dnia 3.10 miałem operację i zostały mi włożone ruty w nogę mniej
więcej od palców aż do samej pięty leże już 19 dien po operacji w szpitalu i
moim zdaniem nie wygląda to dobrze może ktoś z was wie cos na ten
temat:(:(:( jak spuszczam nogę na dół to palce robią się zaraz sine cały
czas czuje mrowienie w nodze podobno zrobiła sie jakaś martwica skóry przez
ostatnie dwa dni w miejscu szewka było wszystko ok miałem tylko
dezynfekowane to miejsce i przykładany sucy patrunek i na gaziku nie było
nawet kropelki nic a wczoraj tzn (niedziele) pani pielęgniarka posmarowała
to miejsce jakaś maścią sama od siebie i odeszły mi strupki teraz nie wiem
co sie będize balej działo jeśli ktoś będzie zainteresowany to jestem
wstanie przesłać foto nogi i tego jak to wszystko wygląda
Proszę o rade i pomoc

2. Data: 2005-11-21 10:46:37

Temat: Re: Złamanie stawu skokowego
Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemo napisał(a):
> Witam,
> jakies 20 dni temu złamałem noge w stopie tzn złamanie stawu skokowego ze
> skręceniem <ciach>

a od kiedy to sobie mozna staw złamać??

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

3. Data: 2005-11-22 14:15:15

Od: Piotr <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skoro leżysz w szpitalu, to powinieneś omówić swój stan zdrowia z
lekarzem prowadzącym, a nie z grupą dyskusyjną. Tym bardziej w takim
przypadku. W Twoim opisie nie znajduję nic szczególnie niepokojącego.

P.S. Używanie znaków interpunkcyjnych (przynajmniej kropek) znacznie
ułatwia zrozumienie tekstu)

Pozdrawiam
Piotr

[gdzie] beta HCG we Wrocławiu?