Złapałem syfa. Ratunku!

1. Data: 2012-06-04 14:08:26

Temat: Złapałem syfa. Ratunku!
Od: "kundzia Pindzia" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rano po nocy spędzonej z pewną niewiastą na moim ptaku pojawiło się
podrażnienie. Z początku wyglądało to jakby było to małe otarcie, cieżko
pracowałem pół nocy więc miało prawo się zrobić. 2 dni później już mam
zaczerwieniony i szczypiący napletek. Psikam to octeniseptem ale nic nie
pomaga. Co to może być? Kiła, żerzączka, czy grzybica?

2. Data: 2012-06-04 23:54:22

Temat: Re: Złapałem syfa. Ratunku!
Od: Animka <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-04 16:08, kundzia Pindzia pisze:
> [...]
> zaczerwieniony i szczypiący napletek. Psikam to octeniseptem ale nic nie
> pomaga. Co to może być? Kiła, żerzączka, czy grzybica?

A Palikot rozdawał za darmo dzieciakom prezerwatywy,trzeba było się zgłosić.

--
animka

3. Data: 2012-06-05 09:25:22

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-04 16:08, kundzia Pindzia pisze:
> Co to może być? Kiła, żerzączka, czy grzybica?

Zapytaj owej niewiasty, może będzie zorientowana.

Ewa

4. Data: 2012-06-05 11:22:33

Od: aba <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-04 16:08, kundzia Pindzia pisze:
> Kiła, żerzączka, czy grzybica?

drożdżyca. maść clotrimazolum 2x.

5. Data: 2012-06-05 21:24:44

Od: "kundzia Pindzia" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea <x...@p...fm> napisał(a):

> Zapytaj owej niewiasty, może będzie zorientowana.
>
> Ewa

niewiasta jak sama nazwa wskazuje nic nie wie jakoby nosiła jakąś chorobę
weneryczną. a mi się jakaś pleśniawka wdała i to nie pierwszy raz złapałem coś
takiego od niby zdrowych niewiast. jak to możliwe? im nic nie dolega a mojego
ptaka zżerają grzyby.

6. Data: 2012-06-06 09:54:19

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-05 23:24, kundzia Pindzia pisze:

> [...]
> takiego od niby zdrowych niewiast. jak to możliwe? im nic nie dolega a mojego

Bezpiecznie byłoby się zdecydować na taką spośród niewiast, z którą
mielibyście odporność na podobną florę bakteryjną. ;)

Ewa

7. Data: 2012-06-07 03:41:05

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"kundzia Pindzia" <k...@g...pl> wrote in message

> [...]
> coś
> takiego od niby zdrowych niewiast. jak to możliwe? im nic nie dolega a

znaczy podejrzane sa te twoje kontakty z niewiastami, skoro im nie mozesz
zaufac
pod wzgledem zawartosci wirusow/grzybow/bakterii.

i.

8. Data: 2012-06-09 21:27:56

Od: "Feromon" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kundzia Pindzia" <k...@g...pl> napisał w
wiadomości news:jqifgq$1h2$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> zaczerwieniony i szczypiący napletek. Psikam to octeniseptem ale nic nie
> pomaga. Co to może być? Kiła, żerzączka, czy grzybica?

Badanie w laboratorium wykaże....
Miejmy nadzieję, że grzyb.

Feromon

PS. Ort! Rzeżączka

Jego 'molekula' siedzi tu tearz.
I am not the only victim: I am only more skilled and yet fascists got me.
szkodliwośc wybielania zebów
Na praktyki do Ameryki (Płd.)
kurzajki