Złapiesz antypolaka za ręke, to obłudnie wyje nie jego ręka.

121. Data: 2012-11-18 12:57:02

Temat: Re: Złapiesz antypolaka za ręke, to obłudnie wyje nie jego ręka.
Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Lis, 09:19, Trybun <r...@y...com> wrote:

> Wiesz glob, z ca ym nale nym szacunkiem, ale zaczynam si zastanawia
> nad Twoj poczytalno ci , nad tym czy potrafisz oceni co obiektywnie.
>
> Brevika te ju os dzi e mimo e wiesz o nim tylko to co Ci pokazano w
> TV i uzupe niono odpowiednimi komentarzami?

Niepoczytalnych masz tam gdzie widzą zamachy smoleńskie i podobno
policja przyjeżdza bić policje. Tu masz horror, brewików, agresje,
nienawiść, urojenia, która wyje o bezkarność w rozwalaniu warszawy.

122. Data: 2012-11-18 13:08:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 18 Nov 2012 09:16:17 +0100, Trybun napisał(a):

> Mowa nienawiści, owszem - jest karalna, ale nie taka która oparta na
> faktach. Nie możesz komuś zabronić publicznego wypowiedzenia się o
> jakimś złodzieju, szabrowniku czy innej szumowinie.

Dokładnie.
(by XL)

123. Data: 2012-11-18 13:09:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 18 Nov 2012 09:16:41 +0100, Trybun napisał(a):

> W dyskusji lekka domieszka prowokacji jest
> nawet wskazana.

Ano. Gdyby dyskusja polegała jedynie na powtarzaniu/popieraniu wypowiedzi
jej inicjatora.. nie byłoby dyskusji.
(by XL)

124. Data: 2012-11-18 13:10:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 18 Nov 2012 09:18:48 +0100, Trybun napisał(a):

> To za sprawą policji takie burdy odbywają się w miastach. Nie pozwolono
> im na "ustawki" gdzieś na łąkach czy w lesie, tak nasi stróże ganiali
> ich po tych łąkach ludzi którzy nie zrobili nikomu nic złego.

Dokładnie tak.
(by XL)

125. Data: 2012-11-18 13:11:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 18 Nov 2012 09:19:43 +0100, Trybun napisał(a):

> Wiesz glob, z całym należnym szacunkiem, ale zaczynam się zastanawiać
> nad Twoją poczytalnością, nad tym czy potrafisz ocenić coś obiektywnie.
>
> Brevika też już osądziłeś mimo że wiesz o nim tylko to co Ci pokazano w
> TV i uzupełniono odpowiednimi komentarzami?

Globek postawił go sobie na ołtarzyku w pokoiku :-]
(by XL)

126. Data: 2012-11-18 13:32:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 18 Nov 2012 04:42:58 -0800 (PST), Andromeda napisał(a):

> Mowa nienawiści jest karana, bo prowadzi do zbrodni

No, to pamiętaj o tym, jak będziesz o pętlach dla katoli perorował. Ktoś
moze cię pociągnąć za coś.
(by XL)

127. Data: 2012-11-18 13:32:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 18 Nov 2012 04:53:40 -0800 (PST), Andromeda napisał(a):

> Mówisz że policja przyjeżdza robić burdy, wyrywać krawężniki aby bić
> się z policją.

TAK. POlicja. PO cywilnemu.
(by XL)

128. Data: 2012-11-18 13:48:11

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Lis, 14:32, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> TAK. POlicja. PO cywilnemu.
> --
> XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
> takim, żeby każdy szukał twego towarzystwa.
>  (by XL)

Jeszsze jeden post napiszesz do mnie tak bezczelnie obłudny , to
szukaj innego dyskutanta. Bo ja nie jestem debilem, aby mi gruszki na
wierzbie wmawiać.

129. Data: 2012-11-18 13:50:59

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Lis, 14:32, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> Dnia Sun, 18 Nov 2012 04:42:58 -0800 (PST), Andromeda napisa (a):

> No, to pami taj o tym, jak b dziesz o p tlach dla katoli perorowa . Kto
> moze ci poci gn za co .
> --
> XL  Warto ci jest autentyczno wn trza - warto by nawet chamem, ale
> takim, eby ka dy szuka twego towarzystwa.
>  (by XL)

Człowiek ma prawo bronić się przed agresją, czyli jak idzie gestapo to
się strzela, nawet jak gestapo wyje że atakuje się ich kościół, bo
wtenczas wyjecie gdy ktoś pokazuje pokatowaną przez was ofiarę.

130. Data: 2012-11-18 13:55:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 18 Nov 2012 05:48:11 -0800 (PST), Andromeda napisał(a):

> Jeszsze jeden post napiszesz do mnie tak bezczelnie obłudny , to
> szukaj innego dyskutanta. Bo ja nie jestem debilem, aby mi gruszki na
> wierzbie wmawiać.

Ptaszku mały, byli tam ludzie, których dobrze znam i którym ufam - i w
odróżnieniu od ciebie oni wiedzą (bo widzieli) jak było, a ty tylko plujesz
bzdurami które z papką medialną ci się wciska.
(by XL)

Na dobranoc.
Re: Faryzeusze - kto mówił o nich prawdę?
Zamachy terrorystyczne w Polsce, które zamiata się pod dywan.
Kobiety rocka
Wy czerwone ateuchy