Złapiesz antypolaka za ręke, to obłudnie wyje nie jego ręka.

11. Data: 2012-11-12 21:51:24

Temat: Re: Złapiesz antypolaka za ręke, to obłudnie wyje nie jego ręka.
Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Lis, 22:05, u2 <u...@o...pl> wrote:

> Ale prowokatorzy w zielonych kominiarkach i z pałkami teleskopowymi
> zostali złapani za rękę. W dodatku mieli napisy POLICJA na klacie. Wstyd
> mi za taką "policję".

Jacy prowokatorzy, nikogo nie było, kolejna obłudna teoria spisku,
gówno pojechało rozwalać i ktoś w końcu
łby im rozwali i tak się skończy, skowyt, obłuda i antypolskość.

12. Data: 2012-11-12 21:56:50

Od: u2 <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-12 22:51, Nemezis pisze:
> Jacy prowokatorzy, nikogo nie było, kolejna obłudna teoria spisku,
> gówno pojechało rozwalać i ktoś w końcu
> łby im rozwali i tak się skończy, skowyt, obłuda i antypolskość.

Podawałem link do odpowiednich zdjęć i filmików.

Po prostu żenada kogo te ufoludki ochraniają, Tuska i jego bandę, która
doprowadziła ich do żebractwa.

13. Data: 2012-11-12 22:02:08

Od: glob <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Lis, 22:56, u2 <u...@o...pl> wrote:

> Podawa em link do odpowiednich zdj i filmik w.
>
> Po prostu enada kogo te ufoludki ochraniaj , Tuska i jego band , kt ra
> doprowadzi a ich do ebractwa.

Jak autorowi takich linków mordę dobrze wygarbujesz, to nagle przejży
że nikt nie jest tak nisko, aby w bezczelne kłamstwa wierzyć. Może
jeszcze trytol na plecach nosili i atomową brzozę.?
Gówno obłudne i antypolskie i tak będzie kłamać w żywe oczy dopóki
będzie bezkarne.

14. Data: 2012-11-12 22:04:47

Od: u2 <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-12 23:02, glob pisze:
> [...]
> jeszcze trytol na plecach nosili i atomową brzozę.?
> Gówno obłudne i antypolskie i tak będzie kłamać w żywe oczy dopóki

Raz dostales w 4 litery za PRL zomowcu i nic ciebie to nie nauczylo.
Wciaz popelniasz te same bledy :-)

15. Data: 2012-11-12 22:07:03

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trybun" <r...@y...com> napisał w wiadomości

> Kim Ty jesteś glob? Dlaczego nie krytykujesz tych co zachowują się jak
> sutenerzy, a Polskę traktują jak swoją własność i sprzedają jej wdzięki
> na lewo i prawo, a tych co próbują protestować przeciw takiemu stanowi
> rzeczy mieszasz z błotem?
Naprawdę musisz pytać? Innym rozpoznanie zajmuje kilka sekund:-)

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

16. Data: 2012-11-12 22:08:57

Od: glob <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Lis, 23:04, u2 <u...@o...pl> wrote:

> Raz dostales w 4 litery za PRL zomowcu i nic ciebie to nie nauczylo.
> Wciaz popelniasz te same bledy :-)

To właśnie to antypolskie gówno walczy o totalitaryzm, bo za komuny
było czerwone i teraz stesknione za jakimkolwiek Fiurerkiem.

17. Data: 2012-11-12 22:12:17

Od: glob <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Lis, 23:07, "Chiron" <e...@o...eu> wrote:
> U ytkownik "Trybun" <r...@y...com> napisa w wiadomo
cinews:k7r1ks$egu$1@node1.news.atman.pl...

> Naprawd musisz pyta ? Innym rozpoznanie zajmuje kilka sekund:-)

> demokracja to rz dy os w, prowadzonych przez hieny
> Arystoteles
>
> Chiron

Co jest menelu, też rozkochany w fiurerkach. Jak wy tęsknicie za
starym , byleby totalitarnym, gówno antypolskie. To wasze plucie na
polskę skończy się menelstwo łbem rozjebanym o rynsztok. Kurwy
antypolskie śmiecie.

18. Data: 2012-11-12 22:16:27

Od: u2 <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-12 23:08, glob pisze:
> To właśnie to antypolskie gówno walczy o totalitaryzm, bo za komuny
> było czerwone i teraz stesknione za jakimkolwiek Fiurerkiem.

A ty zomowcu idziesz w zaparte :-)

19. Data: 2012-11-12 22:19:50

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nemezis" <s...@g...com> napisał w wiadomości
w.googlegroups.com...
On 12 Lis, 21:16, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Ty? - ty sobie najwyży kupisz nowy ipod.
> --
> XL Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
> takim, żeby każdy szukał twego towarzystwa.
> (by XL)

50 tysięcy złotych to antypolskie bandyctwo będzie kosztowało
polaków.
Ja to bym Hitlerjugent roztrzelał i tu jest prensja do rządu, jak
długo pozwoli aby bandyctwo pluło polakom w twarz.

Ładny dzień dzisiaj. Niemalże na przeciw Ciebie otworzyli outlet. Może byś
się przeszedł- nowe ciuchy kupił?

20. Data: 2012-11-12 22:21:38

Od: glob <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Lis, 23:16, u2 <u...@o...pl> wrote:

> A ty zomowcu idziesz w zaparte :-)

Byłe zomo to założyło młodzież wszechpolską, czyli typowe nasyłanie
bandytytów na normalnych ludzi, bo jak nie ma Stalinka to socjalizm
narodowych chociaż , czyli to samo co komuna tylko ograniczone do
narodu.
Ludzie którzy o ten kraj walczyli oczy na wierzch wywalają, bo
symbole z którymi walczyli łażą po ulicach i robią rozruby.

Na dobranoc.
Re: Faryzeusze - kto mówił o nich prawdę?
Zamachy terrorystyczne w Polsce, które zamiata się pod dywan.
Kobiety rocka
Wy czerwone ateuchy