Re: Zlitujcie się nad własnym mózgiem.

From: glob <r...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Zlitujcie się nad własnym mózgiem.
Date: Sun, 14 Feb 2010 15:50:47 -0800 (PST)

bartekltg napisał(a):

> A jakby sytuacja byla odwrotna i dyskusje o zaawansowanej kwantowce
> i geometrii roznoczkowej (gwarantuje, ze domorosli filozofowie nie
> mieli by nic rozsadnego do wtracenia) ladowaly na psychologii?
> Przeciez bylo by to bez sensu.

> 'katolom' i jehowym powiedzial bym 'waska i kreta jest droga do
> krolestwa niebieskiego'. Komuchom: 'strzez sie spisku'.
> Rozumiem, ze bez trudu przelozysz to na wersje swiecka.

> Ja nie zwracam, tzn moglby od biedy z tym zyc. Ale smutno mi,
> gdy tak dobry wynalazek jak usenet zdycha, bo tylko kilku
> [...]

Z Robakksem można pogadać, a co on ma do powiedzenia, oprócz bełkotu,
mnie też to złości że Robakks wysyła moje wątki na inne grupy. Bo to
świadczy o braku szacunku do osoby, ale nie jest to dziwne bo dla mnie
jest chory psychicznie, więc po prostu wiele rzeczy które robi
pomijam, bądź nie odpowiadam. Bo nie da rady uporządkować internetu,
by było tu normalnie i już za dużo nerwów by to kosztowało, jak byś
tak zrobił jak Robakks i ludzie omyłkowo wciskali i wysyłali posty, to
bym pomijał jakby mnie nie interesowało.