Zluszczanie sie skory na placu

1. Data: 2006-01-04 15:01:30

Temat: Zluszczanie sie skory na placu
Od: "Credo" <c...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam problem z wskazujacym palcem. Otoz na podozce placa co pewien czas widac
male kropeczki pod skora, po krotkim czasie skora w tym miejscu staje sie
twarda, tak jakby obumierala i zaczyna pekac. Za 2-3 tygodnie skora sie goi
i wszytsko jest ok. Pozniej nowu pojawiaja sie te kropeczki i proces zaczyna
sie od nowa.
Bylam z tym u dermatologa ale on to zlekcewazyl, powiedzial, ze musze ten
palec uzywac wiecej niz inne - co nie jest prawda. Ja juz nawet prace
kuchenne wykonuje w rekawiczkach aby nie moczyc tego palac - bo to pogarsza
sytuacje.
Stan ten utrzymuje sie juz od okolo pol roku i juz sama nie wiem co mam
robic. Probowalam to kremowac wazelina ale i to nawet nie pomaga.
Najbardziej mnie meczy ze nie wiem skad to sie wzielo i co to jest? Czy to
jakas choroba skory?

Jesli ktos mam jakies informacje, to bylabym wdzieczna o wiadomosc.

Marta

2. Data: 2006-01-04 22:40:14

Temat: Re: Zluszczanie sie skory na placu
Od: "taugusty" <t...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Credo" napisała:

---ciach---

> Jesli ktos mam jakies informacje, to bylabym wdzieczna o wiadomosc.
>
> Marta

Obstawiam zmiane egzemalna. Czy te "male kropeczki" swedza, a po rozdrapaniu
wyplywa z nich przezroczysty plyn surowiczy?

taugusty

3. Data: 2006-01-05 02:46:19

Od: "Credo" <c...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Te male kropeczki sa po skora i nic z nich nie wyplywa, nie swedza. Jak
skora twardnieje i peka to czuje jakby skora sie sciagala i to swedzi.
Na czym polegaja zmiany egzemalne?

Marta

4. Data: 2006-01-05 08:19:44

Od: "taugusty" <t...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Credo" napisała:

> Te male kropeczki sa po skora i nic z nich nie wyplywa, nie swedza. Jak
> skora twardnieje i peka to czuje jakby skora sie sciagala i to swedzi.
> Na czym polegaja zmiany egzemalne?
>
> Marta

Bez obejrzenia trudno powiedziec, obstawiam jednak zmiane egzemalna, czyli
wyprysk kontaktowy.
Poczytaj sobie tutaj http://www.pfm.pl/u235/navi/198640

taugusty

5. Data: 2006-01-05 13:16:24

Od: "Credo" <c...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje za link. Te wiadomosci sa bardzo porzyteczne.

> Bez obejrzenia trudno powiedziec, obstawiam jednak zmiane egzemalna, czyli
> wyprysk kontaktowy.
> Poczytaj sobie tutaj http://www.pfm.pl/u235/navi/198640
>
> taugusty

okropna alergia