Zluszczanie sie skory na placu

następny post »
From: "Credo" <c...@e...net>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Zluszczanie sie skory na placu
Date: Wed, 04 Jan 2006 15:01:30 GMT

Witam,
Mam problem z wskazujacym palcem. Otoz na podozce placa co pewien czas widac
male kropeczki pod skora, po krotkim czasie skora w tym miejscu staje sie
twarda, tak jakby obumierala i zaczyna pekac. Za 2-3 tygodnie skora sie goi
i wszytsko jest ok. Pozniej nowu pojawiaja sie te kropeczki i proces zaczyna
sie od nowa.
Bylam z tym u dermatologa ale on to zlekcewazyl, powiedzial, ze musze ten
palec uzywac wiecej niz inne - co nie jest prawda. Ja juz nawet prace
kuchenne wykonuje w rekawiczkach aby nie moczyc tego palac - bo to pogarsza
sytuacje.
Stan ten utrzymuje sie juz od okolo pol roku i juz sama nie wiem co mam
robic. Probowalam to kremowac wazelina ale i to nawet nie pomaga.
Najbardziej mnie meczy ze nie wiem skad to sie wzielo i co to jest? Czy to
jakas choroba skory?

Jesli ktos mam jakies informacje, to bylabym wdzieczna o wiadomosc.

Marta