Zmiana skórna na pięcie

1. Data: 2006-03-15 08:32:39

Temat: Zmiana skórna na pięcie
Od: "Visar" <z...@r...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Coś takiego zrobiło się już z pół roku temu, wcześniej było mniejsze. Jest
twarde, środek wydaje się być wklęsły. Przy próbie ścierania pumeksem trochę
boli i czasem pojawia się krew. Co to może być? Grzybica, odcisk?

http://img69.imageshack.us/img69/3994/pieta8zq.jpg

Marek

2. Data: 2006-03-15 18:24:05

Temat: Re: Zmiana skórna na pięcie
Od: "kiepuc" <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

widzialam dokladnie identyczne zmiany i byly to brodawki (kurzajki), gdy juz
sie "nieco bardziej" rozwinely i "zapuscily" korzenie, idz do dermatologa
jak najszybciej...

3. Data: 2006-03-16 10:52:00

Od: "Ferne Oleane" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój TŻ miał podobne i lekarz mówił, że to odcisk ale nie dało się tego
wyleczyć bo miało wielkie korzenie i mu to wycięli przy znieczuleniu
miejscowym.
Marta

4. Data: 2006-03-16 11:21:05

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Identyczne zmiany u syna wymrażaliśmy (70 zł). Warto to zrobić wcześnie,
zanim nie urosną albo się rozsieją.
Jacek

5. Data: 2006-03-16 14:58:38

Od: "Bongiorno" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kurzajka

6. Data: 2006-03-16 21:38:45

Od: psb <p...@u...to> szukaj wiadomości tego autora

Visar napisał(a):
> Coś takiego zrobiło się już z pół roku temu,

Zrób coś z tym jak najszybciej, bo jak podrośnie to nie będziesz dał
rady chodzić. Przerabiałem to w zeszłym roku. Polecam laser CO2. Szybko
się goi i nie ma nawrotów.

ps

Otolaryngolog w Krakowie
Alergia / schodzi skóra z opuszków (FOTO)
norma albumin
Obolały kręg
Egzema