przepuklina jak i gdzie?

1. Data: 2006-03-15 08:45:16

Temat: przepuklina jak i gdzie?
Od: "KUBA" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
mam pytanie dotyczace przepukliny pachwinowej
Jakie sa aktualnie najlepsze sposoby "latania" przepukliny? Z tego co sie
dowiadywalem to jest wkladana siatka. Jaka jest skutecznosc tego
rozwiazania? Chcialbym sie "zreperowac" ale tak zeby juz nie miec z tym
problemow. Gdzie najlepiej to zrobic w warszawie? Myslalem o centrum
damiana.

2. Data: 2006-03-16 23:15:44

Temat: Re: przepuklina jak i gdzie?
Od: "pestifer" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KUBA" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> rozwiazania? Chcialbym sie "zreperowac" ale tak zeby juz nie miec z tym
> problemow. Gdzie najlepiej to zrobic w warszawie? Myslalem o centrum

siatka jest bardzo skutecznym rozwiazaniem. sa zwolennicy i przeciwnicy. ja
bym wolal nie miec sztucznego implantu. unika sie operacji z siatka przed 40
rz

Zmiana skórna na pięcie
Otolaryngolog w Krakowie
Alergia / schodzi skóra z opuszków (FOTO)
norma albumin
Obolały kręg