Zmiany w Neutrogenie

1. Data: 2004-05-26 09:31:05

Temat: Zmiany w Neutrogenie
Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hi,

wczoraj w niemieckiej tv widzialam reklame nowej wersji Visibly Young na
dzien: ponoc tansza i w sloiczku zamiast tego fajnego dozownika.
Poprzednia wersja byla naprawde dobra i martwie sie, ze w tej nowej cos
spaprali (bo niby czemu tansza ?)
Jak to wyglada w Polsce ? Ktos cos widzial, ktos cos wie ?

Dunia
--
Why does Sea World have a seafood restaurant? I'm halfway through my
fishburger and I realize, Oh my God. I could be eating a slow learner.

1. Data: 2004-05-26 13:48:20

Temat: Re: Zmiany w Neutrogenie
Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia napisał/a w news:c91o46$8bq$3@news.onet.pl:

> Jak to wyglada w Polsce ? Ktos cos widzial, ktos cos wie ?

Za miesiąc najwcześniej, bo tutaj wszystko jest z opóźnieniem. W
sklepach widziałam tylko tę dotychczasową wersję.

mips

--
Zofia Rakowska
> Czy NAPRAWDE uwazasz ze TEGO rodzaju dylematy stanowia PROBLEM
> spoleczny ktorego elementem jest aborcja??
Nie rozumiem tego zdania. Ktoś z nas nie uważał na lekcjach polskiego
w szkole i coś mam wrażenie, że to nie byłam ja. (c) JoP

1. Data: 2004-05-26 13:58:14

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

mips wrote:

> Za miesiąc najwcześniej, bo tutaj wszystko jest z opóźnieniem. W
> sklepach widziałam tylko tę dotychczasową wersję.

To moze poprosze moja mame, zeby mi kupila, bo nie wiem, czy ta nowa nie
jest jakas trefna...

Dunia

1. Data: 2004-05-26 14:27:16

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia:

> [...]
> dzien: ponoc tansza i w sloiczku zamiast tego fajnego dozownika.
> Poprzednia wersja byla naprawde dobra i martwie sie, ze w tej nowej cos

Uch. Bo ja wlasnie po Twoich recenzjach sie na ten krem zdecydowalam
i, glupia, czekalam z nabyciem az YR wykoncze, a teraz to nie wiem.
Ale pojde dzis sie rozgladac, moze gdzies w kacie polki jeszcze jakas
stara wersja zostala ;)

Pozdrowienia :)

BA

1. Data: 2004-05-26 16:53:30

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia napisał/a w news:c927p2$750$1@news.onet.pl:

> To moze poprosze moja mame, zeby mi kupila, bo nie wiem, czy ta
> nowa nie jest jakas trefna...

A jak się okaże, że ta nowa jest lepsza? ;)

mips

1. Data: 2004-05-26 19:38:37

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara Anna:

> [...]
> i, glupia, czekalam z nabyciem az YR wykoncze, a teraz to nie wiem.
> Ale pojde dzis sie rozgladac, moze gdzies w kacie polki jeszcze jakas

Autokorekta: sama sobie zamieszalam, reklamowalas Visibly Refined
i to ten chcialam; opamietalam sie w sklepie, bo na pudelku Young
jakos nie bylo nic o kwasach ;) W kazdym razie Young byly w dozownikach
za bodajze 11,99 - nie wiem, czy to ta stara wersja, ale chyba tak.
To w Marktkaufie bylo, ale moze do innych sklepow tez jeszcze
sloiczki nie dotarly?

Pozdrawiam,

BA

1. Data: 2004-05-28 07:43:12

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara Anna wrote:

> jakos nie bylo nic o kwasach ;) W kazdym razie Young byly w dozownikach
> za bodajze 11,99 - nie wiem, czy to ta stara wersja, ale chyba tak.

Tak sadze.

> To w Marktkaufie bylo, ale moze do innych sklepow tez jeszcze
> sloiczki nie dotarly?

Dzieki za info, pewnie zrobie zapasik :)

Dunia

1. Data: 2004-05-28 07:43:55

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

mips wrote:

> A jak się okaże, że ta nowa jest lepsza? ;)

Hmmmm... Probke wezme :) Moze sie przekonam :)

Dunia
--
Why does Sea World have a seafood restaurant? I'm halfway through my
fishburger and I realize, Oh my God. I could be eating a slow learner.
Lynda Montgomery

studio tatuażu- Warszawa
włosy proste
gdzie jestt marcin -zielona góra