1. Data: 2024-04-12 14:37:37

Temat: Zmierzch kreta?
Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

Czy i u Was zniknęły krety z ogrodów?

2. Data: 2024-04-14 23:04:07

Temat: Re: Zmierzch kreta?
Od: Uncle Pete <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 12.04.2024 14:37, Trybun wrote:
> Czy i u Was zniknęły krety z ogrodów?

Właśnie kup jest jakby więcej niż przez ostatnie lata.

3. Data: 2024-04-15 03:01:26

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uncle Pete pisze:

> Właśnie kup jest jakby więcej niż przez ostatnie lata.

Czyli przeprowadziły się.

--
Jarek

4. Data: 2024-04-15 11:13:32

Od: Uncle Pete <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15.04.2024 03:01, Jarosław Sokołowski wrote:

> Czyli przeprowadziły się.

No właśnie, migrują. Kiedyś, pamiętam, zaorały świeżo zrobiony trawnik
sąsiada, a u mnie nikogo.

5. Data: 2024-04-15 13:10:20

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uncle Pete pisze:

> No właśnie, migrują. Kiedyś, pamiętam, zaorały świeżo
> zrobiony trawnik sąsiada, a u mnie nikogo.

Każden jeden lekkiej roboty szuka. W ubitym ryć trudniej,
niż w takim świeżo homogenizowanym podłożu.

--
Jarek

6. Data: 2024-04-15 15:36:11

Od: Uncle Pete <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15.04.2024 13:10, Jarosław Sokołowski wrote:

> Każden jeden lekkiej roboty szuka. W ubitym ryć trudniej,
> niż w takim świeżo homogenizowanym podłożu.

O, faktycznie tak mogło być, bo moja działka bardziej las przypomina.

7. Data: 2024-04-15 22:46:22

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uncle Pete pisze:

> O, faktycznie tak mogło być, bo moja działka bardziej las przypomina.

Można sobie łeb o korzenie rozbić. Zwłaszcza po ciemku, pod ziemią.

--
Jarek

Sternbergia lutea
Pomarańcza w doniczce