Re: Zmniejszenie popedu - co?

From: "Elizabeth" <w...@p...com>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Zmniejszenie popedu - co?
Date: Sat, 26 Jan 2002 19:21:21 +0100

Użytkownik "Cezar Cichocki" <c...@g...cs.net.pl> napisał w wiadomości
news:cuks2a.ka5.ln@gruby.hq.cs.net.pl...
> VTAM!
>
> W sumie to juz nie temat na pl.sci.medycyna ale zdecydowalem sie
> odpowiedziec, sorry! :)

> [...]

Skąd wiecie, że kobiety tego nie mają? Mają o wiele więcej o Was Panowie.
To Wy żałujcie:)))

> Roznice midzy plciami sa rzeczywiscie "cool" (jak to nazywasz). Inaczej
> zycie byloby smutne i pozbawione tak urokliwych rzeczy jak flirty i
> uwodzenie (w pozytywnym tych slow znaczeniu rzecz jasna) ;)
>
> [...]
>
> Przepraszam ale nie odpowiem - to zbyt osobiste pytanie. Zreszta to
> bylo na tyle dawno ze zaslonie sie tu demencja starcza ;) (tak na
> marginesie uwazam ze gentelman NIGDY nie mowi publicznie o Paniach
> swego zycia, nawet jezeli sa to juz sprawy przeszlosci...)

> ^^^^^^^^^
> Ojej! :(

Co to jest? O Boże! wybacz im, bo nie wiedzą, co czynią:)))

No nie, tego już stanowczo za wiele. Panowie dajcie sobie na
wstrzymanie:)))

> [...]

> Oj, wyczywam jakas traume. Psychiatrii liznalem tyle co na zajeciach (a
> dawno to bylo) wiec kompetenty sie nie czuje - ale powiem Ci ze
> potempianie w czambul jednej plci mija sie z celem - w koncu powinienes
> przeciez potempic rowniez tych facetow ktorzy odbili Ci dziewczyne.
> A byc moze wina byla po Twojej stronie? Nie wiem - wiec nie bede
> ferowal wyrokow. Sam musisz odpowiedziec na to pytanie. Jesli chcesz
> pisz do mnie na priva - postaram sie zorganizowac jakies wsparcie...

> To jest tzw "Syndrom Cosmopolitan" aka "Lowczynie Orgazmow".

Ha, ha, ha! Kobieta może mieć tyle orgazmów, ile tylko sama zapragnie i to
niezależnie od mężczyzny:)))
A ktoby tam na Was czekał:)))

> [...]
> taka zachodzi wtedy kiedy mamy postawe roszczeniowa ze strony kobiety.
> Aczkolwiek spiesze poinformowac ze w porownaniu z "postawami
> roszczeniowymi" ze strony mezczyzn to i tak jest pomijalny procent
> populacji. Generalnie rzecz ujmujac - jesli nie dbasz o swoja Pania to
> do diaska nie oczekuj ze ona bedzie dbala o Ciebie. I to nie tyczy sie
> tylko seksu, to nalezy ekstrapolowac na inne obszary zycia.
>
> [...]
>
> Nie chce tu robic za starego piernika ale sadze ze komus tu hormony we
> krwi graja. Moze jednak brom nie byl takim zlym pomyslem ;)

Myślę, że ta dyskusja jest nieco OT. Kobiety są już samowystarczalne pod
każdym względem:))) Same będziemy się pieścić, same zapładniać i same, a
zresztą domyślcie się sami..............
Niedawno powołano urząd pełnomocniczki (w randze ministra) do spraw
równego statusu płci i będziemy również zajmowały się Waszymi problemami,
bo sami chyba nie bardzo potraficie zająć się nimi, a co dopiero
naszymi))) Moja propozycja na początek jest taka, aby gatunek męski był
pod ochroną, bo to gatunek na wymarciu:)))
Pozdrawiam!
Elizabeth