Zmywarka 45cm

1. Data: 2004-08-24 18:58:57

Temat: Zmywarka 45cm
Od: "MrOwA" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Zastanawiam sie nad kupnem takowej. Co ciekawego polecicie do zabudowy
oczywiscie??
CZekam na propozycje

1. Data: 2004-08-25 06:34:35

Temat: Re: Zmywarka 45cm
Od: barney <barney@[WON]adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zastanawiam sie nad kupnem takowej.

Nooo, to sie zaraz zacznie...

1. Data: 2004-08-25 06:40:33

Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 24 Aug 2004 20:58:57 +0200, MrOwA napisał(a):
> Zastanawiam sie nad kupnem takowej. Co ciekawego polecicie do zabudowy
> oczywiscie??
> CZekam na propozycje

Polecam archiwum - niemal wszyscy odradzają zakup 45cm. Pomyśl o 60cm,
naprawdę nie jest ją ciężko napełnić... My w 2 osoby (+ 3 koty, ale one nie
zużywają specjalnie naczyń ;) spokojnie robimy pranie pełniutkiej zmywarki
co 2 dni...

Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004

1. Data: 2004-08-25 08:10:36

Od: "petresku" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

No to zalezy jak kto je ...
My w dwie osoby i 45 cm zapelniamy ja co trzy dni ....

mamy Boscha i zdecydowanie polecam.

Piotrek

1. Data: 2004-08-25 09:46:45

Od: p0li <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

O->Dnia 2004-08-24 20:58:57 niejaki MrOwA napisał:
> Witam
>
> Zastanawiam sie nad kupnem takowej. Co ciekawego polecicie do zabudowy
> oczywiscie??

bosch, siemens, aeg - zależy ile masz pieniędzy

--
P0zdrawiam
p0li p0li(at)poczta.onet.pl

1. Data: 2004-08-25 09:52:35

Od: "KTJ" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek Osiecki" <j...@c...pl> wrote in message

> Polecam archiwum - niemal wszyscy odradzają zakup 45cm. Pomyśl o 60cm,
?????
60 polecają Ci, co się im wydaję że wszystko co większe to lepsze.... albo
spędzają życie na gotowaniu.
45 cm w zupełności wystarcza.

Ja akurat mam Boscha, ale dobre są też Siemensy (praktycznie to samo) i AEG.
Ostatnio fajne robi też Amica.

1. Data: 2004-08-25 10:42:19

Od: "Lesio5" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "petresku" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> No to zalezy jak kto je ...
> My w dwie osoby i 45 cm zapelniamy ja co trzy dni ....
>
> mamy Boscha i zdecydowanie polecam.

Jesli do zabudowy - polecam zdecydoanie ten model. Nieslyszalna.
http://www.agd.site.pl/zmywarki_zabudowy/bosch_sri_4
675eu_46a05.php

--
Leszek Grelak - Lesio5
Ať si bylo, jak si bylo, přece jaksi bylo, jeątě nikdy nebylo, aby jaksi

1. Data: 2004-08-25 11:17:54

Od: "Musta" <mustaf[antyspam]a8@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam 45 - dwie osoby, duzo gotowania, zmywarka chodzi raz dziennie
60 by mi nie weszlo do kuchni :-)
a polecam Bosch(rodzice tez 45cm) i Siemens (Ja-bo sie Bosche skonczyly)

musta

1. Data: 2004-08-25 11:23:48

Od: "ls" <sochalu_wytnij_to1234@um_wytnij.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik MrOwA napisal(a):
> Witam
> Zastanawiam sie nad kupnem takowej. Co ciekawego polecicie do zabudowy
> oczywiscie??
> CZekam na propozycje

ja mam aeg favorit 84470vi, kupilem za 1960zl
opis np.
http://www.centrum2000.pl/wip02/z/z.php?id=c2_modd15
ko&p=1140&x=ae
kolega ma electroluxa esl499 - rowniez zadowolony
pozdr.
ls

1. Data: 2004-08-25 12:40:38

Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 25 Aug 2004 11:52:35 +0200, KTJ napisał(a):

> ?????
> 60 polecają Ci, co się im wydaję że wszystko co większe to lepsze.... albo
> spędzają życie na gotowaniu.
> 45 cm w zupełności wystarcza.

No proszę, więc teraz się pojawiła druga strona - ci którym wystarcza 45cm :)
Wcześniej po prostu tylko słyszałem grzmoty "sześćdziesiątkowców"...

P.S. Ostatnio widziałem jakiś wynalazek - bodajże wirlpoola - zmywarka o
rozmiarach mikrych, czyli połowa wysokości i 45cm szerokości. Cena -
koszmarna... :)

Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004

Poznań - gdzie kupic mieszkanie w bloku ??????
Mrówki Faraona
przedpokój - zostawić parkiet, czy dać płytki?
tłusta plama
poddasze - niewystarczajaca izolacja cieplna - malowanie ?