Zmywarka Bosch SGS 53A42EU, 53A32EU

1. Data: 2002-11-20 10:45:10

Temat: Zmywarka Bosch SGS 53A42EU, 53A32EU
Od: "Abi" <a...@p...of.pl.USUNTO> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Przeszukujac archiwum grupy nabralem przekonania, ze najlepszym wyborem
bedzie zakup zmywarki Bosch. Mam do Was pytanie, czy ktos z grupowiczow jest
szczesliwym posiadaczem zmywarki Bosch SGS 53A42EU lub 53A32EU ? Znalazlem
wiekszosc ich parametrow, niestety nie mam danych co do poziomu halasu, czy
sa ciche (na grupie inne modele Boscha byly opisywane, jako cos do czego
nalezy ucho przylozyc, zeby uslyszec, ze myje ;o) ), czy moglibyscie sie
podzielic opiniami o tych zmywarkach ?

dzieki i pozdrawiam !
Adam.

1. Data: 2002-11-20 11:13:12

Temat: Re: Zmywarka Bosch SGS 53A42EU, 53A32EU
Od: "krzysiek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie ma danych co do hałasu bo producent ich nie podaje dlaczego? wiadomo.
Jeżeli chodzi o te 2ie zmywarki to sa jednymi ze słabszych modeli Bocha
ale chyba zmywają bo by ich nie sprzedawali. Pytanie tylko jak?
Wracając do hałasu to lepsze modele sa faktycznie ciche ale jak dom tętni
życiem i zagłusza je telewizor i dzieci. Natomiast w nocy nawet top modele
bocha sałychać powiedzmy ciut ciszej jak pralkę automatyczną. 40 parę dB to
jest super wynik ale to nie jest przecież cisza.

tu znajdziesz pozostąłe dane:
http://www.centrum2000.com.pl/

1. Data: 2002-11-20 12:06:14

Od: "Abi" <a...@p...of.pl.USUNTO> szukaj wiadomości tego autora

Ahoj!

No wlasnie glownie z tej strony pochodza informacje o wymienionych
zmywarkach. Kolejnym (cenowo) modelem, na ktory zwrocilem uwage jest 56A22
niestety roznica w cenie jest dosc znaczna a mozliwosci niewiele wieksze.
Podstawowa roznica jest fakt, iz 56A22 jest troche bardziej energooszczedna,
ale klasa skutecznosci zmywania jest taka sama, tyle, ze nie wiem na ile
nalezy sugerowac sie danymi katalogowymi ...

Adam

1. Data: 2002-11-20 13:28:23

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 20 Nov 2002, krzysiek wrote:

> [...]
> bocha sałychać powiedzmy ciut ciszej jak pralkę automatyczną. 40 parę dB to
> jest super wynik ale to nie jest przecież cisza.

Zupełnie się z tym nie zgodzę. Nie ma żadnego porównania między cichą
zmywarką Boscha, a jakąkolwiek pralką. Wystarczy zamknąć drzwi do kuchni,
żeby zmywarka była _całkowicie_ niesłyszalna. Z analogiczną pralką jeszcze
się nie spotkałem.

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2002-11-20 13:39:22

Od: "krzysiek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hm, jak by to powiedzieć, mało kto teraz robi drzwi do kuchni chyba to stare
mieszkanie/dom ja mam kuchnie otwartą połączoną z salonem.
A mam podobną zmywarkę i wiem jak pracuje. Wiadomo że w zmywarce garki sie
nie obracają jak w pralce :-) ale szum wody słychać czasem pompę no i szum
wody dopływowej.

Użytkownik "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> napisał w
wiadomości news:Pine.LNX.4.44.0211201427010.1452-100000@joanna.
jfedor.org...

1. Data: 2002-11-20 13:58:46

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> nie obracają jak w pralce :-) ale szum wody słychać czasem pompę no i szum

Ten szum jest mniejszy, niż napełniającego się dolnopłuku... :-)

Pozdrawiam,

Alojzy

PS: Odpowiadaj _pod_ cytatem.

1. Data: 2002-11-20 22:35:27

Od: "Dry" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ten szum jest mniejszy, niż napełniającego się dolnopłuku... :-)

To prawda. Mam Bosha z silence control 2 metry od łózka na którym śpię
spokojnie i głęboko nawet podczas prania garów.

Pozdrawiam
Draj

1. Data: 2002-11-21 06:19:09

Od: "krzysiek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No to masz mocny sen gratuluje

Użytkownik "Dry" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

> To prawda. Mam Bosha z silence control 2 metry od łózka na którym śpię
> spokojnie i głęboko nawet podczas prania garów.
>
> Pozdrawiam
> Draj

Okap - zgoda kominiarza
zroszone okna drewniane - dlaczego!?