Zmywarka a brudne naczynia ?

21. Data: 2009-02-13 17:13:44

Temat: Re: Zmywarka a brudne naczynia ?
Od: Robek <l...@n...onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

Clive Codringher pisze:

> Zawsze mnie to dziwi: to po co Ci zmywarka? Przecież wystarczy jeszcze
> parę ruchów ręką i masz talerze umyte...

Po co ta dyskusja :) Niech każdy robi co chce ze swoją zmywarką, jak się
nie uda to przecież serwisanci też muszą z czegoś żyć :)

Robek

22. Data: 2009-02-14 09:15:48

Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Niestety kłopoty z domyciem rzeczy z drewna (łyżki, deski itp.) oraz patelni po
jajecznicy: tragedia ;-)
JaC

-----
> Ja również mam zmywarkę bosch'a: 60cm, program automatyczny, w tej chwili kostki W5
z Lidla ale wcześniej proszek, sól i nabłyszczacz calgonit.

23. Data: 2009-02-14 11:21:37

Od: "/// kaszpir ///" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rozważ poważnie 60 cm. Te dodatkowe 15 cm z pewnością się jakoś
> wygospodaruje. U mnie przy rodzinie 2+1 znywarka 60 leci prawie codziennie
> (garnki i patelnie myję w zlewozmywaku).

Niestety jest problem nawet ze zmywarką 45cm. Nawet będzie problem z
zmywarką 45cm i będę musiał zdjąć górę zmywarki wolnostojącej , przepiłoać
szafkę i wepchnąć pod blat tam gdzie jest zlew ...
Zupełnie nie ma gdzie indziej wstawić zmywarki ...

Błąd nasz że jak chyba 4 lata temu robiliśmy kuchnię to nie pomyśleliśmy że
kiedykowiek będziemy mieli zmywarkę ..
Kuchnia jest naprawdę mała i kiespko ustawna :(

Najlepiej by było aby w czasie jak robiliśmy kuchnię cały "stary" sprzęd AGD
wywalić i kupić nowy pod zabudowę ...
Ale niestety sprzęt mieliśmy dość nowy i nie było kasy na wywalanie dobrego
i niemalże nowego sprzętu :(

24. Data: 2009-02-14 11:37:36

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Dziwi mnie ograniczenie umysłowe. Jak ciasne trzeba mieć mieszkanie, żeby
nie móc wygospodarować 0,1 METRA KWADRATOWEGO!?
Nie można zlikwidować niepotrzebnej szafki, zmniejszyć inną szafkę, odzyskać
0,4 m2 zamieniając zlewozmywak na mniejszy jednokomorowy?

Kaman, przestańcie pieprzyć głupoty, że macie tak dokładnie wymierzoną
kuchnię, że nie wygospodarujecie 0,1 m2!!!

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

25. Data: 2009-02-14 14:44:08

Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego oto dnia 2009-02-14 12:21, Niejaki/a /// kaszpir /// bedac w stanie
euforii nagryzmolil/a co nastepuje:

> Niestety jest problem nawet ze zmywarką 45cm. Nawet będzie problem z
> zmywarką 45cm i będę musiał zdjąć górę zmywarki wolnostojącej , przepiłoać
> szafkę i wepchnąć pod blat tam gdzie jest zlew ...

To nie powinien byc problem. Wiekszosc zmywarek wolnostojacych ma opcje
zdejmowania gornego blatu po to wlasnie zeby ja wstawic w ciag szafek.
Roznica pozniej wzgledem sprzetu do zabudowy objawia sie przede
wszystkim tym ze drzwiczki nie beda w kolorze szafek.
Tak wiec uszy do gory!

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

26. Data: 2009-02-14 17:01:47

Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Nawet marzy mi się dzień, gdy powszechne będą w sklepach zmywarki szer. 80 cm :-))
JaC

-----

27. Data: 2009-02-14 17:04:21

Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Nie ze wszystkim, np. załatwisz na amen łozyskowania prowadnic, gdy umyjesz w
zmywarce doniczkę brudną od ziemii ;-)
Z fusami od kawy może byc podobny kłopot - zbyt drobne, aby filtr wychwycił.
JaC

-----

> Jak już kiedyś ktoś w tym temacie napisał - przed włożeniem należy usunąć
schabowego z talerza - z resztą poradzi sobie zmywarka.

28. Data: 2009-02-14 21:42:05

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ąćęłńóśźż <u...@w...eu> wrote:
> Nawet marzy mi się dzień, gdy powszechne będą w sklepach
> zmywarki
> szer. 80 cm :-)) JaC

Ty weź przestań! Już widzę te flejmy i kłótnie w usenecie...

J.

29. Data: 2009-02-15 08:20:46

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jan Werbiński napisał(a):

> [...]
> Nie można zlikwidować niepotrzebnej szafki, zmniejszyć inną szafkę,
> odzyskać 0,4 m2 zamieniając zlewozmywak na mniejszy jednokomorowy?

Chyba nie widziałeś naprawdę małych kuchni, takich, co to poza meblami mają 1,5 m2
podłogi.

> Kaman, przestańcie pieprzyć głupoty, że macie tak dokładnie wymierzoną
> kuchnię, że nie wygospodarujecie 0,1 m2!!!

Mnie się na przykład nie chce robić rewolucji. U mnie wstawienie jakiejkolwiek
zmywarki wiązałoby się z rozwaleniem połowy dolnych szafek, przekładaniem instalacji
gazowej i dopływu i odpływu wody.
A jak przestawię kuchenkę, to i wyciąg trzeba by przełożyć. Nie wiem, czy skórka za
wyprawkę się opłaci.

--
Justyna

30. Data: 2009-02-15 09:25:02

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Lut, 09:20, krys <k...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
gazowej i dopływu i odpływu wody.
> A jak przestawię kuchenkę, to i wyciąg trzeba by przełożyć. Nie wiem, czy skórka za

Nie opłaca się absolutnie.
Rękawice i dobry płyn do zmywania np. polski Citrus Gold lub
Amway'a Dish Drops - wystarczy w komorze zlewozmywaka namoczyć
naczynie, gdy leżało i obeschło niewymyte i później na gąbce parę
kropel płynu, aby wymyć doskonale każde naczynie oczywiście zaczynając
od kieliszków, szklanek poprzez sztućce (przydaje się szczotka z
rączką), zastawę do garnków, a na patelniach i brytfannach kończąc.
Przydaje się suszarka wisząca nad zlewozmywakiem lub stojąca na
płycie ociekowej i schowanie naczyń do szafek. Najważniejsze jest
wypłukanie resztek płynu a przy niektórych naczyniach (kieliszki,
szklanki, czy sztućce - wytarcie ściereczką do połysku). Mycie naczyń
ma poważn a zaletę, niedocenianą przez kobiety - ciepła woda na
dłoniach powoduje głęboki relaks, a samo mycie daje możliwość nawet do
filozoficznych refleksji czy zaplanowania menu dnia następnego -
jednym słowem - nie jest to czas zmarnowany...

Pojemniki kamionkowe na kaloryfery
ściany działowe
pomiar szczelin w murze
Gdzie w DC sklep z dostawą do domu sprzętu AGD?
prezent ślubny